וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ועד עובדי משרד הביטחון מאיים בהחרפת העיצומים: "בדרך לצונאמי של עצירת פעילויות"

עודכן לאחרונה: 25.4.2022 / 14:52

ברקע השיפוצים התקועים במעון ראש הממשלה בבלפור, גורם בוועד הטיל את האחריות על משרד האוצר, וטען כי הפקידים גורמים נזקים כבדים בטווח הקצר ובטווח הארוך. "מגלים ערלות לב שטרם נראתה כדוגמתה"

ועדת עובדי משרד הביטחון מאיים היום (שני) בהחרפת העיצומים. גורם המעורה בפרטים סיפר לוואלה! כי "בשלוש השנים האחרונות ועד העובדים מנסה בכל דרך ובאחריות רבה להגיע להבנות עם פקידי האוצר שמצידם מגלים ערלות לב שטרם נראתה כדוגמתה". עוד הוסיף הגורם כי "בשבועות האחרונים, ולאחר גל נטישה ואי יכולת לאיוש במשרות חיוניות בפרויקטים לאומיים - כתוצאה משכר עלוב וחוסר תחרות במשק, ולאחר שכל נסיונות ההדברות עם האוצר נתקעו, הוועד נאלץ לייצר עיצומים שבמסגרתם פרויקטים לאומיים דוגמת מעבר צה"ל דרומה, פינוי מחנות צה"ל, הייצוא הביטחוני ועוד הוקפאו כמעט לחלוטין, ומתחילת החודש הופסקו תשלומי משרד הביטחון לעשרות אלפי ספקים".

"ההבנה שאם פקידי האוצר לא יתעשתו, אנחנו בדרך לצונאמי של עצירת פעילויות שאינן קריטיות לביטחון השוטף אליהן נדרשו עובדי משרד הביטחון, אך לא קיבלו מענה הולם מהאוצר", המשיך הגורם. "קיימת תקווה בקרב עובדי משרד הביטחון כי פקידי האוצר יתעשתו, אך בשלב זה בפעולותיהם פקידי האוצר גורמים נזקים כבדים בטווח הקצר ובטווח הארוך".

בתוך כך, הוועד התייחס לדברי ראש הממשלה נפתלי בנט, שטען כי "השיפוצים בבלפור נגררו בגלל שביתה של משרד הביטחון". על פי הודעת הוועד, "מי שבולמים בכל מאודם את השיפוץ, שהופסק בינואר האחרון עם תחילת העיצומים, וגורמים בימים אלה לעצירת משימות ופרויקטים חשובים נוספים, הם פקידי האוצר. הם לא מאפשרים להעביר תקנים קריטיים לפרויקטים לאומיים אליהם נדרשים עובדי המשרד על ידי המדינה".

המשרד אף עדכן כי נושא השיפוץ בבלפור אינו מזורז או מקודם. "להיפך", נכתב בהודעת הוועד. "על אף שעובדי משרד הביטחון שפועלים לילות כימים לטובת אזרחי ישראל נהגו באחריות רבה, פקידי האוצר מונעים את קידומם של פרויקטים חשובים אשר הוטלו על עובדי משרד הביטחון, אך לא מקודמים בשלב זה בגלל אי הקצאת משאבים נדרשים ומתאימים למשרד ולעובדיו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully