וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה: נשיאת הבונדסטאג תשתתף בטקסי יום השואה בכנסת

עודכן לאחרונה: 24.4.2022 / 10:08

בארבל באס תהיה אורחת יושב ראש הכנסת ח"כ מיקי לוי במרבית האירועים המתקיימים במשכן. זו הפעם הראשונה בה אישיות גרמנית בכירה נוטלת חלק בטקסי הזיכרון בכנסת. לוי: "הביקור המרגש הזה יעזור לחזק את הקשר והעבודה הפרלמנטרית בין הכנסת והבונדסטאג"

בווידאו: יו"ר בית הנבחרים האמריקני בביקור בכנסת/צילום סטילס: נועם מושקוביץ, צילום וידאו: ערוץ הכנסת

נשיאת הבונדסטאג - הפרלמנט הגרמני, בארבל באס תשתתף באירועים לציון יום השואה שיתקיימו השבוע בכנסת. באס תהיה אורחת של יושב ראש הכנסת ח"כ מיקי לוי במרבית האירועים המתקיימים במשכן. זו הפעם הראשונה בה אישיות גרמנית בכירה נוטלת חלק בטקסי יום הזיכרון לשואה ולגבורה בכנסת.

היו"ר לוי הודה לנשיאה שנענתה להזמנתו להשתתף באירועים. "זהו ביטוי נוסף וחשוב לקשר המיוחד שקיים בין ישראל וגרמניה ולאחריות ההיסטורית על פשעי השואה שגרמניה לקחה על עצמה", אמר. "אין לי ספק שהביקור המרגש הזה יעזור גם הוא לחזק את הקשר והעבודה הפרלמנטרית בין הכנסת והבונדסטאג".

יו"ר הכנסת מיקי לוי נועד עם נשיאת בית הנבחרים, בארבל באס, גרמניה, 25 בינואר 2022. בועז ארד, אתר רשמי
פגישת מיקי לוי ובארבל באס בגרמניה, ינואר/אתר רשמי, בועז ארד

בחודש שעבר ראש הממשלה קנצלר גרמניה, אולף שולץ, הגיע לביקור ראשון בישראל במסגרת תפקידו. הוא נפגש עם ראש הממשלה נפתלי בנט במרכז "יד ושם" להנצחת השואה, ולאחר מכן השניים ערכו שיחה אישית, וערכו מסיבת עיתונאים משותפת.

בתום פגישה בארבע עיניים קיימו השניים מסיבת עיתונאים במלון המלך דוד בירושלים. בנט התייחס למלחמה באוקראינה ואמר כי "החובה שמוטלת עלנו כמנהיגים היא לעשות הכל כדי לעצור את שפיכות הדמים באוקראינה ולהעביר את ההתרחשות משדה הקרב לחדרי המו"מ. עוד לא מאוחר לכך". בנט הוסיף כי ישראל "עומדת לצד העם באוקראינה. שלחנו ציוד הומניטארי רב ואנחנו נחושים להמשיך ואפילו לעשות יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully