וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תאונה קטלנית: רוכב קטנוע בן 61 נהרג בהתנגשות עם רכב סמוך לנהריה

עודכן לאחרונה: 23.4.2022 / 19:21

צוות מד"א שהגיע לזירת התאונה בכביש 4, קבע את מותו של הגבר והעניק טיפול לאישה כבת 30 שהייתה על הקטנוע גם כן ופינה אותה למרכז הרפואי לגליל בעיר במצב קשה. על פי החשד הראשוני, הגורם לתאונה הוא אי ציות הקטנוע לאור אדום. "היישוב הפסיד אחד מטובי בניו"

זירת תאונת דרכים סמוך לצומת ביל"ו. 12 באפריל 2022/מד"א

גבר בן 61 נהרג ואישה כבת 30 מעכו נפצעה קשה היום (שבת) בתאונת דרכים בין הקטנוע שעליו רכבו לבין טנדר בצומת בין כביש 4 לכביש 859. צוות מד"א קבע את מותו של הגבר ופינה את הפצועה לקבל טיפול רפואי במרכז הרפואי לגליל בנהריה. תחילה דווח כי הפצועה היא בתו של ההרוג, אולם בבית המשפחה מסרו כי הם לא יודעים מי האישה שנפצעה. שמו של ההרוג הוא אחמד נסרה תושב מזרעה.

לפי חשד ראשוני, הגורם לתאונה הוא אי ציות הקטנוע לאור אדום. "שני הרוכבים שכבו על הכביש בסמוך לאופנוע כשהם מחוסרי הכרה וסובלים מפציעות רב מערכתית", סיפרו חובש מד"א סמיח עבד אל קאדר והפרמדיק ניזאר ג'יריס.

"רופא שנתקל בתאונה ביצע בגבר שהיה ללא דופק ונשימה פעולות החייאה בסיסיות. המשכנו את הטיפול הרפואי אבל הפציעה שלו הייתה קריטית ולאחר מאמצי ההחייאה נקבע מותו. הרוכבת השנייה טופלה בשטח ופונתה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים כשמצבה קשה והיא מורדמת ומונשמת. נוסעי הרכב שהיה מעורב בתאונה נבדקו על ידי הצוותים שלנו ולא נזקקו לפינוי לבית חולים".

תאונת דרכים סמוך לנהריה 
23.04.22. דוברות מד"א, מד"א
זירת התאונה, כביש 4 בצומת שבי ציון לכיוון צפון/מד"א, דוברות מד"א
אחמד נסרה בן 61 ממזרעה שנהרג בתאונת דרכים בצפון. באדיבות המשפחה
ההרוג. אחמד נסרה/באדיבות המשפחה

מהמשטרה נמסר כי "נפתחה חקירה על אודות נסיבות התאונה סמוך לצומת רגבה בין רכב מסחרי לקטנוע במסגרתה מותו של נהג הקטנוע נקבע במקום ורוכבת נוספת נפצעה באורח קשה".

"היישוב הפסיד אחד מטובי בניו, ממשפחה מאוד מכובדת ונורמטיבית", אמר לוואלה! על הטרגדיה ראש המועצה המקומית מזרעה, פואד עווד. "היה בחור שקט רציני, בעל שם טוב, אמין. הוא יחסר לנו מאד".

"למרות שבשנים האחרונות ישנה עליה מתמדת ברוכבי האופנוע ההרוגים מתאונות דרכים המדינה עושה מעט מאוד כדי לצמצם את ההיפגעות הגבוהה שלהם בתאונות", נמסר מעמותת אור ירוק. "אנו משתתפים בצערה של המשפחה השכולה. לדאבון הלב גם השנה מגמת ההיפגעות של הרוכבים גבוהה ולא נעשים צעדים אמיתיים כדי להציל אותם והוביל לצמצום מספר הרוכבים שנהרגים בתאונות דרכים. מסוכן לרכוב במדינת ישראל וחייבים לשנות את המצב הזה על ידי שיפור תשתיות, חיזוק הנוכחות המשטרתית, מתן תמריצים לרוכבים במטרה להתקין מערכות בטיחות וחיזוק המודעות לרכיבה בטוחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully