וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כתב אישום: צעיר אנס שלוש אחיות וביצע בהן מעשים מגונים

עודכן לאחרונה: 21.4.2022 / 21:29

לפי כתב האישום, תום כספי אנס שתיים מהילדות ובכולן ביצע עבירות רבות של מעשים מגונים חמורים. עוד עלה כי בעת מעשיו צילם את הילדות ושמר את התיעוד עד הרגע בו אימן האשימה אותו במעשים. השופט הורה על הארכת מעצרו עד לדיון נוסף בעניינו בעוד כשבועיים

בווידאו: הקלטה של אמא של הנאנסת/מערכת וואלה!

בבית המשפט המחוזי בחיפה הגישה פרקליטות המחוז כתב אישום כנגד תום כספי בן ה-35 מרמת גן שהתגורר בשנה האחרונה בקראוון בצפון, המייחס לו אינוס ומעשים מגונים חמורים שביצע במשך כחמישה חודשים בשלוש אחיות ילדות. המשטרה ייחסה לו עבירות מין בשמונה ילדות נוספות, אך במהלך החקירה שניהלה תחנת מעלות אלה לא הקימו ראיות המספקות להעמדה לדין בגינן.

לפי כתב האישום שהגישה התובעת עו"ד אילנה פיקוס, בשתיים מהילדות ביצע הנאשם עבירות אינוס בכמה הזדמנויות, ובשלושתן ביצע עבירות רבות של מעשים מגונים חמורים. כמו כן, הוא צילם את הילדות בעת ביצוע העבירות בהן, ושמר את התמונות בהן תיעד את מעשיו.

על פי עובדות כתב האישום כספי ביצע את העבירות המיוחסות לו במספר רב של הזדמנויות ובתדירות של כמה פעמים בשבוע לערך, בעת שהשגיח לבדו על הילדות. עוד עולה מכתב האישום כי לשתיים מהילדות הוא הורה שלא לספר לאיש על מעשיו, אחרת לא יוכל עוד להיפגש איתן.

תום כספי, חשוד בביצוע מעשים מגונים בילדים. תיק החקירה, אתר רשמי
הואשם באינוס ומעשים מגונים חמורים בשלוש ילדות. כספי/אתר רשמי, תיק החקירה
עו״ד נדב גרינוולד ועו״ד לוטן. יואב איתיאל
עו״ד נדב גרינוולד ועו״ד לוטן איפ/יואב איתיאל

הפרקליטות טוענת שלאחר שמעשיו של כספי נחשפו והגיעו לידיעת אמן של הילדות, שפנתה אליו והוכיחה אותו על מעשיו, ובטרם נעצר ב-4 באפריל, מחק את סרטוני הוידאו שצילם בטלפון הנייד שלו, המתעדים את הילדות בערום ותוך ביצוע עבירות מין בהן, וזאת בכוונה למנוע את השימוש בהם כראיה.

דיון בבקשת הפרקליטות להארכת מעצרו של כספי ייתקיים ב-11 במאי ובינתיים כבר אמר השופט מוחמד עלי כי קיימת בתיק תשתית ראייתית מספקת לשלב הנוכחי ועל בסיס זה הוא הורה על הארכת מעצרו עד החלטה אחרת.

תום כספי. יואב איתיאל
כספי/יואב איתיאל

"כתב האישום הוגש היום ומתייחס רק לחלק קטן מהעבירות שיוחסו ללקוח שלי מלכתחילה", אמר לוואלה! עו"ד נדב גרינוולד המייצג את כספי עם עו"ד לוטן איפ. "מטבע הדברים ובשל הרגישות הרבה לא אוכל להתייחס לאישומים עצמם. חומר החקירה טרם הועבר לעיון ההגנה ולאחר שיתקבל נגיב בהתאם בבית המשפט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully