וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרסת השוטר בלהב 433 החשוד בהעברת מידע לעבריינים: "ביצעתי משימת האזנה"

עודכן לאחרונה: 20.4.2022 / 14:24

בדיון בעניינו טען עורך דינו של החשוד כי ניסה להגדיל ראש בתפקיד עליו לא קיבל הכשרה. הוא הכחיש שנפגש עם עבריינים וקיבל מהם כסף. השוטר הוא תושב אור יהודה בן 22, המשרת במשטרה ארבעה חודשים בלבד. מעצרו הוארך בארבעה ימים

בווידאו: סוכנים סמויים הובילו למעצר של 51 חשודים בחשד לסחר בנשק לא חוקי/צילום: דוברות משטרה

מעצרו של השוטר מלהב 433 החשוד בהעברת מידע לעבריינים הוארך היום (רביעי) בארבעה ימים. זאת, בתום דיון בעניינו בבית המשפט השלום בראשון לציון. החשוד, תושב אור יהודה, נעצר אתמול על ידי מח"ש לאחר שקצין זיהה פעילות חשודה שביצע במערכות. על פי החשד, הוא חיפש בין היתר מידע על גורמים עבריינים מהדרום ועל ארגון הפשע של משפחת אבו לטיף.

עורך הדין שמייצג אותו, עו"ד אבי חימי, הכחיש את הטענות נגדו. לדבריו, "מדובר בבחור צעיר, באוגוסט יהיה בן 22. שירת שלוש שנים ביחידה משמעותית והתגייס למשטרה לפני ארבעה חודשים". לדבריו, החשוד לא נפגש עם גורמים עבריינים, לא קיבל כסף ורק רצה להגדיל ראש לאחר שלא קיבל קורס שיטור ולא עבר הכשרה. עוד טען כי "ביצע משימת האזנה".

במהלך הדיון הסתכל החשוד על אימו וניסה להרגיעה במבטיו. "הוא מלח הארץ, במשפחתו קצינים בכירים, אימו היתה מורה 30 שנה", אמר עליו עורך דינו.

הארכת מעצר לשוטר החשוד בהעברת מידע לגורמים עבריינים, בית משפט השלום ראשוןם לציון, 20 באפריל 2022. אבשלום ששוני, פלאש 90
הוארך מעצרו של החשוד עד יום ראשון. החשוד, היום/פלאש 90, אבשלום ששוני

בעיון בתיק החקירה אמר השופט כי קיים בסיס עובדתי "לעצם קיומן של בדיקות חריגות שביצע החשוד במערכות, וקיים חשד סביר לעבירות הפרת אמונים". עם זאת, אין חשד "בעוצמה גבוהה" נכון לשעה זו. כמו כן, קיים "חשש של ממש לשיבוש חקירה" ויש מספר פעולות חקירה שמחייבות את מעצרו. נכון לעכשיו בית המשפט לא אישר לפרסם את שמו של החשוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully