וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות ההתקררות: כרבע מיליון ישראלים טיילו היום ברחבי הארץ

עודכן לאחרונה: 19.4.2022 / 20:20

בין האתרים הבולטים אליהם הגיעו המטיילים - קיסריה, עין גדי ומצדה - ובכנרת נרשמו עומסים בכל 15 החופים השקטים. מחר תחול התקררות נוספת, אך ברשות הטבע והגנים נערכים בכל זאת למטיילים רבים שצפויים לטייל בשמורות ובגנים הלאומיים | מפת הפקקים

בווידאו: כרבע מיליון ישראלים טיילו ברחבי הארץ/צילום: רשות הטבע והגנים

כ-250 אלף בני אדם טיילו היום (שלישי) בשמורות הטבע והגנים הלאומיים, כך נמסר מרשות הטבע והגנים.

המטיילים הרבים המבלים בימי חול המועד יצאו על אף ההתקררות שחלה היום במזג האוויר, שכלל טפטוף קל במרכז ובצפון. בין המטיילים, כ-23,000 לנו מערב החג ועד היום בחניוני הלילה של הרשות. בין האתרים הבולטים אליהם הגיעו המטיילים - קיסריה עם כ-6,000 מטיילים, עין גדי עם כ-5,700 מטיילים, מצדה עם כ-5000 מטיילים, ירקון-תל אפק עם כ-6,000 מטיילים, אשקלון עם כ-4,800 מטיילים, הבניאס עם כ-3,800 מטיילים והבשור-פארק אשכול וגן השלושה עם כ-3,000 מבקרים בכל אחד מהאתרים. בחופי הכנרת אף דיווחו על עמוסי מבקרים עם יותר מ-26 אלף רוחצים ב-15 החופים הסובבים אותה.

הגן הלאומי אפולוניה אדר סטולרו מליחי רשות הטבע והגנים  19 באפריל 2022. רשות הטבע והגנים, אתר רשמי
הגן הלאומי אפולוניה, היום/אתר רשמי, רשות הטבע והגנים
מטיילים בנחל השופט בפארק רמות מנשה ונחל פרוד ביער שפר בחופשת חול המועד פסח  19 באפריל 2022. עובדי ויערני קק״ל, אתר רשמי
מטיילים בנחל השופט, היום/אתר רשמי, עובדי ויערני קק״ל

לדברי מנהלת מועדון המנויים ברשות הטבע והגנים רינת רוסו, "מתחילת החג ועד היום נכנסו כעשרת אלפים שיחות למוקד רשות הטבע והגנים שפועל במתכונת מתוגברת בחג ובחול המועד. עיקרי הפניות הן בנושא ההרשמה לאתרים, חניוני הלילה ופעילויות בחג הפסח".

מפת הפקקים במרכז

מפת הפקקים בצפון

מפת הפקקים בדרום

הלילה צפוי להיות מעונן חלקית עד מעונן, וייתכן טפטוף עד גשם מקומי קל בצפון הארץ ולאורך החוף. מחר יהיה מעונן חלקית עם ירידה נוספת בטמפרטורות שיהיו נמוכות מהרגיל לעונה. בצפון הארץ ובמרכז ייתכנו טפטופים עד גשמים מקומיים קלים.

עם זאת, ברשות הטבע והגנים נערכים גם מחר למטיילים רבים שצפויים לטייל בשמורות ובגנים הלאומיים. בין הפעילויות הבולטות שיתקיימו מחר - הפסטיבל האתני והשוק הנבטי בגן הלאומי ממשית, חגיגה בארמון המלך בגן הלאומי הרודיון, צרים על אפולוניה בגן הלאומי אפולוניה, נושמים תרבות בערב בגן הלאומי ציפורי ולעוף עם עפיפונים בגן הלאומי גריזים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully