וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרחק מהמצלמות והטוויטר: נתניהו נפגש השבוע עם שגריר ארה"ב בישראל במלון בקיסריה

עודכן לאחרונה: 19.4.2022 / 13:16

לוואלה! נודע כי ראש האופוזיציה נפגש השבוע עם השגריר טום ניידס, בפעם השנייה מאז נכנס לתפקידו. בשונה מהמפגש הראשון, השניים לא דיווחו על המפגש לציבור או לתקשורת. בשבועות האחרונים נתניהו שב לתקוף את הסכם הגרעין המסתמן עם איראן

ראש הממשלה לשעבר נתניהו נפגש הערב עם שגריר ארה״ב הנכנס לישראל טום ניידס 09 בדצמבר 2021. מתוך טוויטר, אתר רשמי
נתניהו וטום ניידס. דצמבר 2021/אתר רשמי, מתוך טוויטר

ראש האופוזיציה בנימין נתניהו נפגש השבוע עם שגריר ארצות הברית בישראל, טום ניידס, במלון דן קיסריה - כך נודע לוואלה!. זו הפגישה השנייה של נתניהו עם השגריר ניידס מאז שנכנס לתפקידו בנובמבר, אך בשונה מהפגישה הראשונה, עליה השניים דיווחו בחשבונות הטוויטר וברשתות החברתיות, הפעם הם קיימו פגישה לא רשמית ובחרו לא לעדכן עליה בציבור ובתקשורת.

מאז שהוקמה ממשלת בנט-לפיד ונתניהו החל לשמש ראש האופוזיציה, הוא לא קיים כמעט פגישות עם נציגי ממשל ביידן בארצות הברית מלבד פגישותיו עם השגריר ניידס. הוא נפגש עם כמה משלחות מחוקקים אמריקניות שכללו נציגים מהמפלגה הדמוקרטית, אך כשיו"ר בית הנבחרים ננסי פלוסי ביקרה בכנסת בפברואר האחרון, היא לא נפגשה עמו, כשברקע העוינות במפלגה הדמוקרטית כלפי מדיניותו והתנהלותו בנושא הסכם הגרעין בתקופת הנשיא אובמה.

בשבועות האחרונים נתניהו שב לבקר בחריפות את הכוונה של וושינגטון לחתום מחדש על הסכם הגרעין עם איראן, ואף התראיין ברשת פוקס האמריקנית כדי להזהיר מהשלכות החתימה, אך הוא נמנע מלתקוף ישירות את נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן. גם בהתבטאויתיו בנושא בתקשורת הישראלית התמקד בביקורת על התנהלות ממשלת בנט-לפיד בסוגיה.

ניידס, שהחל את תפקידו בנובמבר אשתקד, נחשב למקורב מאוד לביידן, למזכיר המדינה בלינקן, ולבכירי הממשל הדמוקרטי, ושימש בתפקיד המשנה לשרת החוץ הילרי קלינטון בממשל אובמה. כמו שני קודמיו בתפקיד, גם הוא בן למשפחה יהודית ונחשב לדמות פרו-ישראלית ואוהדת בתוך הממשל.

מלשכת ראש האופוזיציה ומשגרירות ארה"ב לא נמסרה תגובה לידיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully