וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבט בסרטון הזה יגרום לכם להרגיש איך זה להיות בטריפ - אז הצפייה היא על אחריותכם

16.6.2022 / 19:14

אשליה אופטית מטורפת לגמרי מדגימה כיצד נראות הזיות - וכל שעליכם לעשות זה להביט במשך דקה על הנקודה שבסרטון

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

אשליה אופטית שגורמת להזיות/DrDIYhax.

סרטון שפורסם ברשת הותיר מיליוני צופים מבועתים לאחר שהוא הצליח לגרום להם להזיות.

האשליה האופטית הבאה מבטיחה לשנות את הדרך בה אתם רואים את העולם - תוך קצת יותר מדקה של צפייה בסרטון. יוצריו מבטיחים לספק לכם "הזיה חזותית מלאה" ולהפוך את עולמכם לארץ פלאות מעוותת לפחות לכמה שניות. שימו לב שהצפייה בסרטון לא מיועדת לבעלי לב חלש ועדיף לכם לשבת ולא לצפות בו בעמידה.

כל שעליכם לעשות הוא לצפות בסרטון לכל אורכו, מבלי להסיט את המבט, ולבהות בנקודה שבמרכז המסך. "הסרטון הזה יגרום לכם לראות דברים... אם אתם לא רוצים לחוות הזיה ויזואלית - נא סגרו את הסרטון", נכתב בתחילתו, "הביטו על הנקודה עד שהמסך יהפוך לשחור. העבירו למסך מלא ושימו לב שאתם לא מסיטים את המבט עד שהמסך הופך לשחור". לאחר ההנחיות, מופיעים פסים אדומים ולבנים שזזים מצד לצד ובאמצע עיגול ירוק זית. כפי שצוין בהנחיות, יש להתרכז בנקודה לאורך כל הסרטון ולאחר מכן, בעת הופעת המסך השחור, להרים את עיניכם מעלה. ברגע זה אתם צפויים לחוות "הזיה" קצרה, כמו אפקט המעבר לפלאשבקים בסדרות. מוכנים לנסות?

הצפייה על אחריותכם:

נו? זה עבד עליכם?

כן זה מטורף
לא ראיתי שום דבר מוזר
2805 משתתפים

חובבי האשליות האופטיות לא האמינו למראה עיניהם לאחר שהרימו את מבטם מהמסך וראו כיצד החדר נראה "רוקד" סביבם, כשלמעשה הוא דומם לגמרי. הטריק גורם לעיוות בתקשורת בין העיניים למוח ומביא לשיבוש במידע שהעיניים שלכם אוספות מיד לאחר מכן. התקשורת בין העיניים למוח מתאפסת וחוזרת לתקינותה כעבור מספר שניות.

הסרטון שותף ע"י יוצר התוכן וחובב האשליות האופטיות DrDIYhax, החולק בערוץ היוטיוב שלו סרטונים מתעתעי מוחות באופן קבוע. "זה מטורף. נתתי לעצמי מכה בראש כדי לאפס את המוח", כתב אחד ואחר הוסיף: "צרכתי הרבה אל. אס. די בשנות ה-90 וזה די קרוב לאפקטים החזותיים שחוויתי אז". אחרים פחות התלהבו: "החדר נראה זז, אבל זה ממש לא מרגיש כמו הזיה. הגזמתם בתיאור", כתב אחד ואחר הוסיף: "לא חוויתי הזיות, אבל אני די מסוחרר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully