וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראיסי: "הצבא האיראני יפגע בלב ישראל, אם זאת תעשה את הצעד הקל שבקלים נגדנו"

עודכן לאחרונה: 18.4.2022 / 10:01

על רקע הקפאון בשיחות על הסכם הגרעין, נשיא איראן הזהיר את ישראל בנאום טלוויזיוני במהלך המצעד לרגל יום הצבא הלאומי

הצבא האיראני יפגע בלב ישראל, אם זאת "תעשה את הצעד הקל שבקלים" נגד הרפובליקה האיסלאמית, אמר היום (שני) נשיא איראן איברהים ראיסי במהלך נאום שנשא במהלך מצעד צבאי.

"המשטר הציוני צריך לדעת זאת...אם תעשו את הצעד הקל ביותר נגד האומה שלנו, הצבא שלנו יפגע בלב המשטר הציוני", אמר ראיסי בנאום טלוויזיוני במהלך המצעד לרגל יום הצבא הלאומי באיראן.

חיילים צעדו לפני הבמה שעליה עמד ראיסי עם כמה קצינים. מסוקים חגו מעל וצנחנים צנחו באזור המצעד ליד הקבר של האייתולה רוחאללה ח'ומייני, מייסד האומה.

ארצות הברית ואיראן מנהלות שיחות עקיפות במשך יותר משנה כדי להציל את הסכם הגרעין שנחתם ב-2015. אך השיחות הושעו בחודש שעבר על רקע סוגיות לא פתורות לגבי הוצאתו של ארגון משמרות המהפכה מרשימת ארגוני הטרור של ארצות הברית, כפי שדורשת טהראן.

איראן מאשימה את ישראל בתקיפות של מתקני גרעין שבהן נהרגו מדעני גרעין איראנים. ישראל טוענת כי לא תסכים לכךף שאיראן תיהפך למדינת סף.

"האסטרטגיה שלנו היא הגנה ולא התקפה", אמר ראיסי. "הצבא האיראני השתמש בהזדמנות שמוטלות עלינו סנקציות כדי לחזק את עצמו, והתעשיות הצבאית נמצאות במצב הטוב ביותר", הוא הוסיף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully