וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה שתראו קודם בתמונה הזו יחשוף הרבה על החיים שלכם

עודכן לאחרונה: 22.6.2022 / 23:45

תמונה פשוטה מעזה לנסות ולהעיד על האופי שלכם - האם אתם חברתיים מאוד ואוהבים את הזמן שלכם לבד, או שאתם אבודים ולא יודעים מה הכיוון שלכם בחיים

מה הדבר הראשון שאתם רואים בתמונה?/The Blondie Boys Shorts

יוצרי האשליה האופטית הזאת טוענים שהיא יכולה לחשוף האם אתם אבודים בחיים שלכם או שאתם יודעים בדיוק מה אתם עושים - והכל תלוי במה שאתם רואים בה קודם כל.

התמונה המתעתעת שותפה על ידי עמוד היוטיוב בלונדי בויז שורטס ושם טוענים שהיא תצליח לחזות את האישיות שלכם ומה המטרות שלכם בחיים.

מה הדבר הראשון שאתם רואים פה?

תמונה אשליה אופטית. Youtube, צילום מסך
תמונה אשליה אופטית/צילום מסך, Youtube

מה ראיתם קודם?

אני ראיתי

את המפל
את האנשים בחלוקים הלבנים
12126 משתתפים

בניו יורק פוסט הסבירו: "אם ראיתם קודם את המפל, זה אומר שאתם מאוד חברותיים, אבל גם אוהבים את הלבד שלכם. אם ראיתם את האנשים בחלוקים הלבנים קודם, זה אומר שאתם מרגישים כרגע אבודים בחיים שלכם, אתם לא יודעים לאן אתם הולכים, אבל אתם נחושים להצליח בחיים".

התמונה השאירה את הצופים המומים כשרבים טענו שהתוצאה מתאימה לחלוטין לאישיות שלהם. "אני בכלל ראיתי קודם איזה מין מקדש מוזר", כתב אחד מהמגיבים ושני הוסיף: "אני באמת לא חברותי מדי כשאני פוגש אנשים לראשונה". שלישי אמר כי: "ראיתי קודם את המפל, ואז עצים, ואתם צודקים - אני אעשה הכל כדי להשיג את המטרות שלי בעתיד". אדם נוסף תהה: "איך זה שהדברים האלה תמיד כל כך מדויקים?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully