וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: 12 פצועים באירוע ירי בקניון בדרום קרוליינה, 3 נעצרו

עודכן לאחרונה: 17.4.2022 / 1:14

גילם של הפצועים נע בין 73-15. שמונה מהם פונו לבתי החולים, בהם שניים במצב קשה. לא דווח על הרוגים. המשטרה המקומית פינתה את הקניון, ועצרה בתוכו שלושה חשודים שאחזו בכלי נשק. "אנחנו לא חושבים שזה היה משהו אקראי", אמר מפקד המשטרה המקומית

בווידאו: זירת הירי בתחנת הרכבת בניו יורק/עריכה: אביעד בללי

12 בני אדם בגילאי 73-15 נפצעו באירוע ירי בקניון בדרום קרוליינה שבארצות הברית - כך מסרה הערב (שבת) המשטרה המקומית. לא דווח על הרוגים. שמונה מהפצועים פונו לבתי החולים, בהם שניים במצב קשה. שלושה חשודים שאחזו בכלי נשק נעצרו בקניון. מפקד משטרת קולומביה ציין כי לפחות אחד מהם ירה בנשק.

"אנחנו לא חושבים שזה היה משהו אקראי", אמר מפקד המשטרה וויליאם הולברוק. "אנחנו מאמינים שהם הכירו אחד את השני, ושמשהו הוביל לירי". כלל החנויות בקניון פונו, ועובדים אמרו לסוכנות הידיעות AP כי הם לא שמעו או ראו שום דבר במהלך הירי, אך עקבו אחר מערכת ההתראה של הקניון ופונו על ידי המשטרה כעבור זמן קצר. לדבריהם הם חיכו שעות מחוץ לקניון כדי שהמשטרה תאפשר להם לחזור פנימה ולקחת את המפתחות והחפצים האישיים שלהם.

ירי בקניון בדרום קרוליינה, 16 באפריל 2022. Sean Rayford, AP
אירוע שני תוך שבוע. זירת אירוע הירי בדרום קרוליינה, היום/AP, Sean Rayford

"מעשה האלימות המבודד וחסר ההיגיון של היום מרגיז ביותר והמחשבות שלנו עם כל מי שהושפע", נמסר בהצהרה מהקניון. "אנו אסירי תודה על התגובה המהירה והתמיכה המתמשכת של צוות האבטחה שלנו והשותפים שלנו באכיפת החוק".

ב-12 באפריל, אזרח אמריקני בשם פרנק ג'יימס פתח בירי בתוך קרון של רכבת תחתית בברוקלין בניו יורק. בירי נפגעו יותר מ-30 איש. בית המשפט הפדרלי הורה להשאירו במעצר עד המשפט בטענה כי הוא מהווה סיכון משמעותי לקהילה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully