וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

4 צעירים חשודים שהתכוונו להפר את הסדר בהר הבית; אחד מהם נתפס עם גדי שיועד לשחיטה

עודכן לאחרונה: 14.4.2022 / 10:11

ברקע קריאה של פעילי הר הבית להקריב קורבן פסח במתחם, ארבעה תושבי ירושלים ויו"ש בשנות ה-20 לחייהם נעצרו בחשד למעורבות במעשים. בביתו של יו"ר תנועת "חוזרים להר" רפאל מוריס נמצא גדי שגידלה משפחתו. המשטרה: "קוראים לציבור שלא לתת במה לשוליים קיצוניים"

ארבעה צעירים בשנות ה-20 לחייהם, תושבי ירושלים ויהודה ושומרון, נעצרו ונלקחו לחקירה בחשד שהתכוונו להפר את הסדר בהר הבית - כך הודיעה הבוקר (חמישי) המשטרה. זאת, לאחר קריאה ברשתות החברתיות שמעודדת לנסות להקריב קורבן פסח בהר, ולהיעצר על ידי המשטרה. הקריאה כללה הצעה לפיצוי כספי בתמורה למעצר.

בבית של יו"ר תנועת "חוזרים להר", רפאל מוריס, נתפס גדי שגידלה המשפחה ולפי החשד יועד לשחיטה. בימים האחרונים קיבל מוריס צו אלוף המרחיק אותו מהעיר העתיקה בכלל ומהר הבית בפרט.

רפאל מוריס עם הגדי שגידלה המשפחה והוחרם על ידי המשטרה. TPS
קוראים שלא לתת במה לשוליים קיצונים", רפאל מוריס עם הגדי/TPS

"אנו קוראים לציבור שלא לתת במה, יחס או ביטוי לשוליים קיצונים המנסים או קוראים להפר את הסדר והחוק", מסרה המשטרה. "הנוהג הקיים בהר הבית וביתר המקומות הקדושים בעיר ירושלים נשמר וימשיך להישמר כל העת, ולא נאפשר לקיצוניים ועבריינים מכל סוג שהם להפר אותו".

אתמול מסרה תנועת "חוזרים להר" כי "המשטרה מתהדרת במתן חופש פולחן לכל הדתות, אך המציאות מבישה. המשטרה רוקדת לצלילי החליל של חמאס ועוצרת בברוטליות כל יהודי שחושב לקיים את מצוות החג - הקרבת קורבן פסח".

  • עוד באותו נושא:
  • הר הבית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully