וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נכנס לקנות סיגריות בכפר פלסטיני וניצל מלינץ': "זה נס גדול"

עודכן לאחרונה: 14.4.2022 / 9:44

חברו של שיע וייץ, שהותקף ורכבו הוצת אתמול בכפר חוסאן, סיפר לוואלה! כי "הוא ניסה לחלץ את עצמו ולברוח. התחילו להכות אותו, אחד מהם חנק אותו. איכשהו הוא ברח, אבל תוך כדי ריצה הוא ספג אבנים וסלעים בכל חלקי גופו". לדבריו, הכניסה לכפר הפלסטיני היא דבר שבשגרה

בווידאו: ניצל מלינץ'- ישראלי נכנס לקנות סיגריות בחוסאן והותקף על ידי פלסטינים/מערכת וואלה!

שיע וייץ, האזרח הישראלי שהותקף ורכבו הוצת אתמול בידי פלסטינים בכפר חוסאן, סיפר הבוקר (חמישי) לחברו על הנסיבות שהובילו לתקרית החריגה. "הוא נכנס לכפר לקנות סיגריות בקיוסק, ופורעים ערבים התחילו לזרוק סלעים לעבר האוטו", שחזר החבר לוואלה!.

"הוא ניסה לחלץ את עצמו ולברוח. התחילו להכות אותו, אחד מהם חנק אותו", המשיך. "איכשהו הוא ברח, אבל תוך כדי ריצה הוא ספג אבנים וסלעים בכל חלקי גופו. הוא התקשר למשטרה במהלך המנוסה וניידת שהמתינה לו בצידי הכפר אספה אותו, הוא פונה לבית חולים לבדיקות וכעת הוא משוחרר. זה נס גדול".

לדבריו, "זה דבר מקובל בשגרה שישראלים להיכנס לכפר ופלסטינים נכנסים לבית"ר וזה לא ישתנה. גם באותו זמן היו בכפר עשרות ישראלים. הרכב שלו נשרף כליל ועכשיו אנחנו מגייסים עבורו את הכסף לכיסוי הנזקים"

כחות צה"ל במצבע מעצרים נרחב בג'נין 13 באפריל 2022. מתוך טוויטר, אתר רשמי
כוח צה"ל במבצע מעצרים בג'נין, אתמול/אתר רשמי, מתוך טוויטר

בתוך כך, צה"ל החל לבצע בלילה מבצע מעצרים ברחבי הגדה המערבית. זאת, לאחר ששלושה פלסטינים נהרגו אתמול בעימותים בעיירה סילוואד הסמוכה לרמאללה ובחוסאן שליד בית לחם.

במהלך הלילה פשטו כוחות פשטו על ביתו של ראש העיירה אל-'ח'אדר בגזרת בית לחם ועצרו את בנו בחשד לפעילות טרור. הכוחות ביצעו מעצרים גם בטול כרם, במהלכם התפתחו במקום מחאות אלימות. הכוחות דיווחו כי נפתחה לעברם אש וכי נאצלו גם הם להשתמש באש חיה. לא טווח על נפגעים. כמו כן, בוצעו מספר מעצרים בעוטף ירושלים וברמאללה של אסירים משוחררים שחשודים בפעילות טרור.

  • עוד באותו נושא:
  • פלסטינים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully