וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: צעיר הגיע למסיבה לבנות בלבד, נכנס לג'קוזי - ונגע בחוגגות

עודכן לאחרונה: 13.4.2022 / 17:21

תושב מעלה אדומים, בן 28, נעצר בחשד שביצע מעשים מגונים בקטינות. זאת, לאחר שהגיע למסיבה במועדון ה"לופט" בירושלים, ונגע בגופן ואיברי המין של הנוכחות. לטענתו, הוא הגיע לאירוע אחר עם בת זוגו, שעזבה מוקדם, ואז הותקף ע"י הנערות. מעצרו הוארך ב-5 ימים

תושב מעלה אדומים, אדיב אסרף בן ה-28, נעצר הבוקר (רביעי) בחשד לביצוע עבירות של בעילה שלא בהסכמה חופשית ומעשה מגונה שלא בהסכמה. זאת, לאחר שהגיע למסיבה במועדון ה"לופט" בירושלים שנועדה לבנות בלבד, נכנס איתן לג'קוזי והתחיל לגעת בגופן ובאיברי המין שלהן.

לטענת החשוד, הוא הגיע למסיבה נפרדת בלוויית בת זוגו, ובשלב מסוים התעורר ויכוח ביניהם במהלכו דרשה לממן לה מונית. עוד טען כי כשהתכוון ללכת - תקפו אותו כמה בנות, על רקע המריבה עם חברתו, וקרעו לו את החולצה.

מסיבה, אילוסטרציה. ShutterStock, ShutterStock
מסיבת ריקודים. אילוסטרציה/ShutterStock, ShutterStock

מעצרו של אסרף הוארך בחמישה ימים. נציג המשטרה אמר בדיון בבית המשפט כי "מדובר באירוע חמור מאוד, ישנו חשד לפגיעה מינית בשתי בחורות קטינות בזמן שהיו במסיבה שהחשוד לא היה אמור להיכנס אליה".

יתרה מזאת, לפני כשבועיים הודה אסרף במסגרת הסדר טיעון בביצוע עבירת איומים והוטל עליו קנס בסך 1,000 שקלים ופיצוי למתלונן בסך 1,000 שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully