וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחות שיא: כוחות צה"ל עצרו פלסטינים רבים באזור ג'נין, טול כרם ושכם

עודכן לאחרונה: 13.4.2022 / 13:24

מבצע המעצרים הנרחב מגיע ברקע גל הטרור והמתיחות בגדה המערבית. בין היתר, כוח מסתערבים גדול עצר פעיל בתא הג'יהאד האסלאמי בקבאטיה. פלסטיני נורה על ידי כוח צה"ל במהלך עימותים בחברון, לאחר שהשליך בקבוק תבערה

בווידאו: מבצע מעצרים נרחב באזור ג'נין, טול כרם ושכם/מתוך טוויטר

כוחות צה"ל עצרו פלסטינים רבים באזור ג'נין, טול כרם, קלקיליה ושכם - כך הודיע הבוקר (רביעי) דובר צה"ל. מלבד הערים הגדולות, ניתן למנות בין המוקדים בהם פעלו הכוחות את הכפרים עוריף, קבאטיה, ביתא, לובאן א-שרקייה, סינג'ל וג'בע.

כך, בין היתר, כוח מסתערבים גדול עצר בעיירה קבאטיה, שבאזור ג'נין, פעיל של תא הג'יהאד האסלאמי באוניברסיטת א-נג'אח לאחר שפשט על ביתו. במהלך הפעילות נפתחה אש כלפי כוחות צה"ל. לא דווח על נפגעים. בשעות הצהריים עצרו לוחמי ימ"מ שני חשודים גם באוניברסיטת טול כרם. אחד מהם נפגע מירי, לאחר שניסה להימלט. משהחלו הפגנות במקום, הלוחמים ירו גם לעבר אדם נוסף, שזוהה כשהוא מחזיק נשק חם.

במהלך הלילה התפתחו גם עימותים בין כוחות הביטחון ופלסטינים גם בחברון, וצעיר פלסטיני נפגע מאש כוחות צה"ל לאחר שיידה בקבוקי תבערה.

תיעוד המעצר באוניברסיטת טול כרם, היום

בווידאו: כוח ימ"מ פרץ לאוניברסיטת טול כרם כדי לעצור 2 חשודים/תיעוד ברשתות חברתיות

בתוך כך, הפלגים השונים ברצועת עזה יתכנסו היום בצהריים לדיון על המתרחש ברחבי יהודה ושומרון, ברקע הפעילות של צה"ל והאירועים סביב הר הבית. לדברי גורמי ביטחון, בשלב הזה חמאס מורתע, אוכף שקט ברצועת עזה ומונע מג'יהאד אסלאמי להגיב, על רקע קריאות לנקום את הרג פעילי הזרוע הצבאית שלו על ידי כוח ימ"מ לפני כשבועיים.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
כחות צה"ל במצבע מעצרים נרחב בג'נין 13 באפריל 2022. מתוך טוויטר, אתר רשמי
כוחות צה"ל בשטחים, הבוקר/אתר רשמי, מתוך טוויטר

אחרי ההשחתה: קבר יוסף בשכם משופץ

בתוך כך, צוות בינוי של מועצת שומרון נכנס לפנות בוקר לקבר יוסף בשכם והחל לשפץ את המקום. זאת, לאחר שהושחת בתחילת השבוע על ידי פלסטינים. הצוות נכנס למתחם בליווי אבטחה כבדה של חטיבת שומרון, מאבטחים מגדוד 101 וסיירת חרוב, ובנוכחות קצינים בכירים.

עימותים בין כוחות צה"ל ופלסטינים פרצו במקום, ולפי דיווחים פלסטיניים מפגין אחד נהרג ועשרה נוספים נפצעו מירי. על פי הדיווחים, ההרוג הוא מחמד חסן מחמד עסאף, בן 34.

בלילה שבין שבת לראשון פרצו כמאה פלסטינים למתחם וגרמו נזק רב למקום. גם בלילה הבא, בין ראשון לשני, נגרם נזק למתחם, לאחר שפלסטינים השליכו אבנים בתוכו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully