וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לפגע וברח: ילד בן 6 נהרג מפגיעת משאית בעמנואל

עודכן לאחרונה: 11.4.2022 / 16:06

הילד נפגע ממשאית שעזבה את זירת התאונה לאחר שפגעה בו. הוא פונה לבית החולים מאיר בכפר סבא תוך שנעשו בו פעולות החייאה, ושם מאוחר יותר נקבע מותו. הנהג אותר לאחר מכן באתר בנייה סמוך לשם

זירת תאונת הדרכים הקטלנית בחדרה, בין אוטובוס לאופניים חשמליים, 2 באפריל 2022/שלומי גבאי

ילד בן 6 נהרג היום (שני) בתאונה בעמנואל. הילד נפגע ממשאית שעזבה את זירת התאונה לאחר שפגעה בו. הוא פונה לבית החולים מאיר בכפר סבא תוך שנעשו בו פעולות החייאה, ושם מאוחר יותר נקבע מותו. הנהג אותר לאחר מכן באתר בנייה סמוך לשם.

כוחות המשטרה פתחו בסריקות אחר המשאית לאחר שקיבלה דיווח על משאית בטון שפגעה בילד כבן 6 ועזבה את המקום. השוטרים איתרו את המשאית באתר בניי ביישוב סמוך למקום התאונה, והנהג עוכב לחקירה. כמו כן, בוחני תנועה בודקים את הנסיבות לתאונה בזירה.

לאחר התאונה סיפר חובש בכיר במד"א, אליהו זהר, כי "הילד שכב מחוסר הכרה על הכביש כשהוא סובל מחבלה רב מערכתית לאחר שנפגע ממשאית. מיד ביצענו בו בדיקות רפואיות, ראינו שהוא ללא דופק וללא נשימה והתחלנו לבצע בו פעולות החייאה מתקדמות שכללו עיסויים, הנשמות ומתן תרופות ופינינו אותו בניידת טיפול נמרץ לבית החולים תוך המשך ביצוע פעולות החייאה כשמצבו קריטי".

אמבולנס מד"א נגב אילת. מד"א
מותו של הילד נקבע בבית החולים/מד"א

זמן קצר לאחר מכן עדכן מרכז רפואי מאיר כי הילד הובהל למיון המרכז הרפואי כשהילד ללא סימני חיים. "חרף מאמצי החייאה מרובים שכללו פעולות החייאה מתקדמות של צוותים רבים, לא חזרו סימני חיים והצוות נאלץ לקבוע את מותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully