וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר ששתו אלכוהול: שני רופאים מביה"ח הישראלי באוקראינה יוחזרו לארץ

עודכן לאחרונה: 11.4.2022 / 8:02

משרד הבריאות הודיע כי שני אנשי צוות רפואי ישובו ארצה אחרי ששתו משקאות משכרים אחרי שעות העבודה. בהודעת המשרד נמסר כי השניים, תושבי הצפון, יוחזרו בשל "התנהגות בלתי הולמת". מנהלי המרכזים הרפואיים מהם יצאו ימשיכו בבירור

ביה"ח "כוכב מאיר" באוקריאנה 23 במרץ 2022. מירב כהן
בית החולים הישראלי באוקראינה/מירב כהן

שני רופאים מבית החולים הישראלי באוקראינה יוחזרו לארץ, לאחר ששתו אלכוהול אחרי שעות העבודה. ממשרד הבריאות נמסר היום (ראשון) כי השניים ישובו ארצה, בשל "התנהגות בלתי הולמת" אחרי שהיו שבוע בלבד במדינה. אחד מהרופאים מבית החולים רמב"ם שבחיפה והשני מהמרכז הרפואי לגליל שבנהריה. מנכ"ל משרד הבריאות ביקש ממנהלי בתי החולים להמשיך את הבירור עם אותם הרופאים.

בחודש שעבר הוקם בית חולים השדה באוקראינה שמנוהל על ידי משלחת המרכז הרפואי שניידר. כבר עם פתיחתו טופלה בו ילדה בת 12 עם רקע לבבי שהגיעה עם דופק מהיר וכאבי חזה. הצוות הרפואי ערך לה בדיקת אק"ג ובדיקות מעבדה נוספות והעניק לה ייעוץ עם מומחה משניידר.

ביה"ח "כוכב מאיר" באוקריאנה 23 במרץ 2022. מירב כהן
בית החולים הישראלי באוקראינה/מירב כהן

ד"ר קרן שחר, רופאה בכירה ביחידה לרפואה דחופה במרכז שניידר לרפואת ילדים, סיפרה לוואלה! שהילדה הגיעה יחד עם עוד שני מטופלים שקיבל המקום. "הילדה סיפרה שהבית שלהם הרוס לחלוטין", תיארה את הביקור. "אימה אמרה שהילדה סובלת מבעיות בלב כבר כמה שנים, ושאלה מה צריך לעשות - מעקב או טיפול. בדקנו אותה וראינו שזה כרוני, ושאין צורך בטיפול מיידי". עוד שאלו הרופאים אם לילדה יש רופא שמטפל בה, אך לאם לא הייתה תשובה לכך, שכן לדבריה היא ובתה "מסתובבות ימים ארוכים ללא מקום להיות בו".

"היו אזעקות תוך כדי טיפול ופשוט ירדנו יחד איתן למקלט", ממשיכה ד"ר שחר לספר. "אנחנו הישראלים כבר מורגלים בטיפול תחת אזעקות, נראה שהמקומיים יותר מפחדים. זה היה מאוד מרגש אבל גם עצוב, כי אין להם מקום ללכת אליו. אבל לפחות נתנו להם מענה ראשוני. קיוותי שנוכל ליצור פה תקווה קטנה, לאט לאט מקווה שנצליח".

  • עוד באותו נושא:
  • רופאים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully