וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הבן אדם הכי חריף": חבריו לשייטת של איתם מגיני מתקשים לעכל את מותו

עודכן לאחרונה: 24.4.2022 / 9:57

בשיחה עם וואלה! מספר רון לרמן, חברו של איתם מגיני שנרצח אמש בפיגוע בתל אביב, על השירות בשייטת הצוללות, ההלם שאפף את קבוצת הוואטספ לאחר הפיגוע - והתחושות הקשות ביום שאחרי. "היינו חברים טובים, כולם תמיד היו סביבו. זה הבן אדם האחרון שחשבתי שזה יכול לקרות לו"

בווידאו: תיעוד מפיגוע הירי בתל אביב/ידיעות מהשטח בטלגרם

רון לרמן שירת עם חברו איתם מגיני בשייטת הצוללות. אתמול (חמישי) נרצח מגיני בפיגוע הקטלני שאירע בפיגוע בבר האילקה בתל אביב, והותיר את חבריו ליחידה המומים. בשיחה עם וואלה! הוא שיתף בתחושותיו הקשות.

"הוא היה מכונאי, בצוות של הצוללת שהגיעה מגרמניה", סיפר לרמן על חברו, שחייו נגדעו בגיל 27. "היינו חברים טובים. הוא הבן אדם הכי חריף שהכרתי ביחידה ובכלל. כולם תמיד היו סביבו. הוא ידע לשכנע - חשבתי שמתאים לו להיות עורך דין. הצלחנו לשמור על קשר למרות קו ירושלים תל אביב שהפריד בינינו".

רון לרמן, חברו של איתם מגיני, בזמן שירותם בצבא. באדיבות המצולמים
לרמן (משמאל) ומגיני בזמן שירותם בצבא/באדיבות המצולמים
רון לרמן, חברו של איתם מגיני, בזמן שירותם בצבא. באדיבות המצולמים
לרמן (משמאל) ומגיני בזמן שירותם בצבא/באדיבות המצולמים
רון לרמן, חברו של איתם מגיני, בזמן שירותם בצבא. באדיבות המצולמים
מגיני וחבריו בזמן שירותם בצבא/באדיבות המצולמים

לדברי לרמן, מגיני וחבריו מהצבא היו בני מחזור מגובש. "חתונות, ימי הולדת. הוא רק התארס וזה היה אירוע מאוד משמח. אני חייב להגיד שזה הבן אדם האחרון שחשבתי שזה יכול לקרות לו - יש לנו חברים שגרים בשומרון והוא בכלל בבועה התל אביבית, לא הגיוני שדווקא הוא. הוא ידע להתנהל בכל סיטואציה הכי טוב. הוא היה איש גדול וגאון אני בטוח שהיה מקים את הסטארט-אפ הגדול הבא. תמיד סחף אחריו את כולם. הייתה לו כריזמה מטורפת וממגנטת. תמיד כולם היו מקשיבים לו ואחריו".

לדבריו, שמע על המקרה בשעת הפיגוע, בקבוצת הווטרסאפ של היחידה. "כתבנו בקבוצה 'מחזור 105' כי יש כמה מתל אביב, לראות איפה כולם והאם הם בסדר. כולם ענו חוץ ממנו. חייב להגיד שאקח ממנו את מי שהוא לתמיד. גם אם הוא לא איתנו, הוא תמיד יהיה והרוח שלו תלך איתנו. נעשה את זה בשבילו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully