וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייל גולן נחקר באזהרה בפרשת "משחקי החברה"

קרין שגיא

עודכן לאחרונה: 7.4.2022 / 19:19

מ"ליאם הפקות" נמסר כי "הטענות הכוזבות נגד אייל גולן נחקרו ביעילות וברצינות לפני שנים. עושים לחקירה הנשמה מלאכותית". במסגרת הפרשה, שנחשפה בשנת 2014, נחקר גולן בחשד לבעילה אסורה בהסכמה של נערות ובהדחתן לשימוש בסמים

בווידאו: הדיון הראשון בתביעת הפיצויים נגד אייל גולן, מחוץ לביהמ"ש התקיימה הפגנה/מערכת וואלה!

הזמר אייל גולן נחקר היום (חמישי) באזהרה בפרשת "משחקי חברה". במסגרת הפרשה, שנחשפה בשנת 2014, נחקר גולן בחשד לבעילה אסורה בהסכמה של נערות ובהדחתן לשימוש בסמים.

מ"ליאם הפקות" נמסר כי "הטענות הכוזבות נגד אייל גולן נחקרו ביעילות וברצינות לפני שנים. אייל גולן שיתף פעולה עם רשויות החקירה, התייצב כשהתבקש ומסר בכנות ובפירוט את כל הידוע לו ונמצא שלא נפל פגם במעשיו והתיק נסגר. גם בניסיון לעשות לחקירה הנשמה מלאכותית ולייחס לאייל אירועים שאין לו כל קשר אליהם, אייל יעשה כל שביכולתו לסייע למשטרה לגלות את האמת והוא משוכנע שגם הפעם ימצא שלא נפל פגם במעשיו והתיק ייסגר".

"נדגיש כי בתביעה האזרחית שהוגשה על ידי ט' ונ' אייל סירב להיכנע לכל ניסיונות הסחיטה ועמד על חפותו וצדקת דרכו, תוך ניהול ההליך באופן ענייני ומכובד".

אייל גולן. ניר פקין
"הנשמה מלאכותית לפרשה". גולן/ניר פקין

"חשוב להבין כי התלונות החדשות שהוגשו לא כללו לא את אייל גולן ולא את בני פרץ, בחירתה של משטרת ישראל לחקור באזהרה את פרץ וגולן מלמדת כי קיימת עילה ממשית לפתיחת התיק וכי הראיות שהעברנו היו מוצקות וחד משמעיות", הסבירה עו"ד גליה שמילוביץ מצוות עורכות הדין של נ' ו-ט'.

"אתמול סוף סוף בעקבות תלונות חדשות שהגישו השתיים נגד שחקני כדורגל, אנשי עסקים וידוענים נוספים, זומנו גם אייל גולן וגם בני פרץ לחקירה, למרות שנגדם לא הוגשה תלונה חדשה, החקירה היא המשך ישיר של חקירתו של חיים רביבו וצפויות חקירות נוספת".

הפרשה, שזכתה לשם "משחקי חברה", החלה כשלמשטרת תחנת גלילות הגיע מידע על כך שילדה קיימה יחסי מין עם מפורסמים. בגלל רגישות המקרה, הועברה החקירה למחלק נוער תל אביב. בדיון בבית משפט השלום בתל אביב עלה כי אחת מהקורבנות לכאורה בפרשה היא קרובת משפחתו של צחי אסולין, מקורבו של גולן. על פי החשד, אסולין קיים יחסים בהסכמה עם הילדה, אף שידע את גילה. כמו כן, עלה בדיון כי קיים חשד לפיו חלק מהקורבנות לכאורה עסקו בזנות לפני ההיכרות עם החשודים. אביו של גולן שמת לפני כשנה, חשוד בבעילת קטינות, בהדחתן לשימוש בסמים, בסרסרות ובשיבוש הליכי חקירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully