וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנט: "מגנים ומזועזעים מהמראות בבוצ'ה, עושים הכל כדי לסייע"

עודכן לאחרונה: 5.4.2022 / 16:13

ראש הממשלה הגיב לראשונה לטבח בעיירה האוקראינית: "התמונות קשות ביותר. הסבל של אזרחי אוקראינה עצום ואנחנו עושים הכל כדי לסייע". על גל הטרור: "קיבלנו קריאת השכמה אחרי הדחקה והזנחה של שנים"

בווידאו: רה"מ בנט מגנה את הטבח בבוצ'ה/צילום: רוני כנפו

ראש הממשלה נפתלי בנט גינה היום (שלישי) לראשונה את הטבח ההמוני בעיירה האוקראינית בוצ'ה, שליד עיר הבירה קייב. "אנחנו מזועזעים מהמראות הקשים", אמר. "אנחנו מגנים זאת בכל תוקף. הסבל של אזרחי אוקראינה עצום ואנחנו עושים הכל כדי לסייע".

בנט התייחס לגל הטרור והאשים את ממשלות נתניהו בהזנחה. "קיבלנו קריאת השכמה אחרי הדחקה והזנחה של שנים ונתקן את מה שצריך לתקן בכל הכוח. במשך יותר מדי שנים הביטחון של אזרחי ישראל בשחיקה. שנים רבות המשטרה הורעבה".

ראש הממשלה האשים את הממשלות הקודמות גם בבעיית הנשק בחברה הערבית. "היתה הזנחה רבת שנים של הרבה ממשלות בסוגיית הנשק בחברה הערבית. ממשלות ישראל לדורותיהן אפשרו הצטברות של עשרות אלפי כלי נשק בחברה הערבית. צריך לנקות עכשיו את הנשק הזה. זה ייקח זמן".

רה"מ נפתלי בנט בבסיס אוגדת איו"ש בבית אל, 5 באפריל 2022. יונתן זינדל, פלאש 90
"הסבל של אזרחי אוקראינה עצום". בנט/פלאש 90, יונתן זינדל

"אנחנו פועלים בצורה אגרסיבית", הוסיף בנט. "כוחות צה"ל, שב"כ ומשטרה סיכלו יותר מ-15 פיגועים משמעותיים שתוכננו על ידי גורמי טרור ביהודה ושומרון ובשאר חלקי ישראל. כוחות הביטחון עצרו 207 חשודים וביצעו כבר עשרות פשיטות על בתים".

"הגענו ליותר מ-400 חשודים שהיה להם קשר כזה או אחר לדאעש או לארגוני ג'יהאד קיצוניים אחרים. הפעולות האלה יוזמות הרבה מאוד פעולות טרור בצד השני. לאזרח בצד השני שלא מרגיש את התגבור המסיבי של כוחות הביטחון במדינה, תחושת הביטחון היא יעד מאוד חשוב".

בנט התייחס גם לסוגיית החמץ בבתי החולים: "לא צריך בכוח לפתוח תיקים של אף אחד כדי לבדוק אם יש שם חמץ, ומצד שני מי שלא שומר צריך להתחשב ולא להביא חמץ למקומות ציבוריים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully