וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהומה בכנס תקווה חדשה: משתתף מחה נגד סער, עיתונאי הורחק

עודכן לאחרונה: 5.4.2022 / 8:03

אחד המשתתפים בכנס קרא לעבר סער "אתה נשבעת לנו שלא תקים ממשלה עם התנועה האיסלמית", ומתיעוד התקרית עולה כי עיתונאי שניסה לסקר את המתרחש הורחק על ידי פעילים וסדרנים. ארגון העיתונאים: "מביעים שאט נפש"; תקווה חדשה: "לא הורחק אף עיתונאי"

בווידאו: קטטה במהלך כנס של תקווה חדשה/שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים

מהומה התפתחה הערב (שני) בכנס פוליטי של "תקווה חדשה", במהלכו הורחק אחד המשתתפים שקרא קריאות מחאה ועיתונאי שניסה לסקר את המתרחש הורחקו מהתקרית.

במהלך נאומו של יו"ר תקווה חדשה, גדעון סער, בפני מאות פעילים בתיאטרון היהלום ברמת גן, התפרץ אחד הנוכחים וקרא לעברו של סער: "עם התנועה האיסלמית בתוך הממשלה, אתה נשבעת לנו שלא תקים ממשלה עם התנועה האיסלמית". לפי תיעוד מהאירוע, פעילים של המפלגה ניסו להשתיק אותו וסדרני האירוע הגיעו כדי להפריד ביניהם ולהוציא את המוחה מהאולם, תוך כדי המשך המחאה מצדו והפעלת אלימות מצדם. בהמשך, כך לפי תיעודים נוספים, גם אחד העיתונאים שניסה לסקר את המתרחש הורחק על ידי פעילים וסדרנים של המפלגה. עיתונאים נוספים שהיו באולם המשיכו לסקר את האירוע כרגיל.

כנס פעילי תקווה חדשה 4 באפריל 2022. מערכת וואלה!, אתר רשמי
סער בכנס תקווה חדשה, הערב/אתר רשמי, מערכת וואלה!

מתקווה חדשה נמסר בתגובה: "במהלך כנס תקווה חדשה לרגל חג הפסח, בהשתתפות 550 חברי המפלגה, אדם שאינו חבר המפלגה הסתנן לכנס והפריע ליו"ר המפלגה לשאת את דבריו באופן פרובוקטיבי, ועל כן פונה מהאולם ע"י אנשי ההפקה. יובהר כי לא הורחק אף עיתונאי מכנס תקווה חדשה, אשר בניגוד לכנסי מפלגות אחרות הינם פתוחים תמיד לתקשורת".

יחד עם זאת, בארגון העיתונאים הפיצו תיעוד שממנו עולה כי כן הורחקו עיתונאים, והם קראו לסער "לגנות בתוקף את התנהגותם של אנשי המפלגה שהפריעו הערב לעיתונאים לבצע את עבודתם ואף פעלו באלימות כנגדם. הארגון מביע שאט נפש מהעובדה שצלמי עיתונות לא הורשו לתעד את כנס המפלגה שבו הורחק אחד הנוכחים".

הצעקות של המשתתף לעברו של סער החלו כאשר התייחס בנאומו לאירועי הטרור האחרונים ואמר: "מול הטרור הזה עומדים ביחד. כמו בחומת מגן. ומנצחים אותו ביחד. מול הטרור הזה עומדים ללא חשבונות פוליטיים. העם שלנו קץ בהסתה ובשיסוי בתוכנו. לא הכל מותר לעשות בשביל אינטרסים פוליטיים. מול הטרור צריך לפעול בנחישות ובקור-רוח. אנחנו נביס את הטרור הזה כפי שהבסנו אותו בעבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully