וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עצורים בעימותים בשער שכם; שב"כ וימ"מ עצרו בכביש 6 חשוד במעורבות בטרור

עודכן לאחרונה: 4.4.2022 / 7:45

פלסטינים מתעמתים עם שוטרים במזרח ירושלים, עם סיום יום צום הרמדאן. עשרה צעירים פלסטינים נעצרו בחשד ליידוי חפצים לעבר שוטרים. עומס כבד הורגש בכביש 6 אחרי שמידע מודיעיני הביא למעצר פלסטיני בחשד למעורבות בטרור. הכביש נפתח לתנועה, החשוד הועבר לחקירת שב"כ

בווידאו: עימותים בשער שכם/צילום: דוברות המשטרה, שלו אמסלם, TPS

עימותים פרצו הערב (ראשון) בשער שכם בירושלים בין שוטרים לצעירים פלסטינים. עשרה פלסטינים נעצרו על ידי המשטרה בחשד שיידו חפצים לעבר שוטרים. העימותים החלו עם שקיעת השמש וסיום יום צום הרמדאן, אז הגיעו לאזור שער שכם כמדי ערב צעירים פלסטינים. האזור מתוגבר במאות שוטרים בימי הרמדאן.

מחאות בשער שכם, ירושלים. 3 באפריל 2022. שלו שלום, TPS
עימותים בשער שכם, הערב/TPS, שלו שלום
מעצר שב"ח בכביש 6
3.4.22. אנשי הדממה - שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים, אתר רשמי
המעצר בכביש 6, הערב/אתר רשמי, אנשי הדממה - שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים

מוקדם יותר סייר שר החוץ יאיר לפיד בשער שכם, נפגש עם שוטרי מג"ב, וגיבה אותם. במשרד החוץ הפלסטיני גינו את הביקור ואת דבריו של לפיד במקום וכינו אותם "ביטוי מובהק למשטר האפרטהייד". גם בג'יהאד האסלאמי גינו את ביקור לפיד בשער שכם ואמרו כי הוא "צעד פרובוקטיבי שיוביל להסלמה מסוכנת".

בתוך כך, כוחות של שב"כ וימ"מ עצרו הערב בכביש 6 פלסטיני, שוהה בלתי חוקי, החשוד במעורבות בפעילות טרור. הכוחות הגיעו בעקבות מידע מודיעיני של שב"כ, ועצרו את החשוד באזור מחלף נחשונים. עומס כבד הורגש במקום. בהמשך נפתח הכביש לתנועה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully