וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המלך עבדאללה לבנט: "לשמור על רגיעה ולמנוע מתיחות והסלמה בזמן הרמדאן"

עודכן לאחרונה: 3.4.2022 / 18:03

ראש הממשלה שוחח עם מלך ירדן, בירך אותו לכבוד תחילת הרמדאן והודה לו על כך שגינה את הפיגועים בישראל. המלך מצידו הבהיר לבנט כי חשוב למנוע הסלמה, וכי יש להקל על הגעת המתפללים לאל-אקצא, ולא להטיל עליהם מגבלות

בווידאו: בנט: "אנחנו בדריכות-על, המטרה - לשבור את גל הפיגועים"/לע"מ

ראש הממשלה נפתלי בנט שוחח היום (ראשון) עם עבדאללה מלך ירדן. בשיחה הודה בנט למלך על שגינה את פיגועי הטרור שהתרחשו בימים האחרונים. כמו כן, בירך בנט את המלך, את משפחתו ואת העם הירדני לכבוד חודש הרמדאן.

המלך מצידו הבהיר לבנט כי חשוב לשמור על רגיעה ולמנוע מתיחות והסלמה בזמן הרמדאן. כמו כן, הדגיש עבדאללה כי יש להקל את הגעת המתפללים למסגד אל-אקצא ולא להטיל עליהם מגבלות.


בשבוע שעבר גינה המלך עבדאללה את הפיגועים בשטח ישראל. בשבוע שעבר אירח המלך את הנשיא יצחק הרצוג בארמונו. "המלך אמר לנשיא הרצוג כי הוא מגנה אלימות מכל סוג שהוא וכי החיים של כל אדם יקרים", נמסר מארמון המלך. עוד אמר המלך עבדאללה להרצוג כי על כולם לפעול להשגת שלום כדי שהפלסטינים והישראלים לא ימשיכו לשלם את המחיר וכדי שכל האזור יוכל לממש את הפוטנציאל שלו. "הסכסוך הישראלי-פלסטיני מביא לאלימות שיוצרת עוד ועוד כאב ומהווה קרקע פוריה לקיצוניות", אמר המלך להרצוג.

פגשית שר הביטחון, בני גנץ ומלך ירדן עבדאללה. Royal Hashemite Court, אתר רשמי
עבדאללה בפגישתו עם שר הביטחון גנץ בשבוע שעבר/אתר רשמי, Royal Hashemite Court

המלך עבדאללה נפגש גם עם שר הביטחון בני גנץ בארמונו בשבוע שעבר ושוחח איתו על הצורך למנוע הסלמה ברמדאן. "השר גנץ הציג את חשיבות התיאום הביטחוני בימים וכן דן עם המלך עבדאללה בצעדים אזרחיים נוספים לטובת שיפור חייהם של הפלסטינים ביהודה ושומרון וברצועת עזה", נכתב בהודעה מטעם לשכת שר הביטחון. הפגישה, שתואמה מראש עם ראש הממשלה נפתלי בנט, נערכה בפורום רחב עם שר החוץ הירדני וראש המודיעין הירדני וגם בארבע עיניים.

עוד נמסר כי "שר הביטחון הדגיש בפניו את חשיבות השמירה על היציבות והשקט, ואת הצורך הכולל להילחם בטרור, ובפרט בארגון דעאש, שעומד מאחורי הפיגועים האחרונים בישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully