וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יחידות העילית של צה"ל בכוננות לפיגועים מורכבים; דריכות גם בגבולות עזה ולבנון

עודכן לאחרונה: 3.4.2022 / 8:23

צוותים מיוחדים מסיירת מטכ"ל, שייטת 13 ושלדג הועמדו לרשות המשטרה כצוותי התערבות לפיגועים דוגמת מסע הרג והתבצרות. לצד זאת, צה"ל מנסה למנוע מפלסטינים לחדור לישראל לאורך קו התפר, ומתכונן גם לאפשרות של ירי רקטות מעזה, נוכח האיום לנקום את הרג המחבלים בג'נין

פעילות כוחות הביטחון בג'נין. 2 באפריל 2022/סעיף 27 א׳ לחוק זכויות יוצרים

כוחות מיוחדים של צה"ל פתחו בכוננות לטיפול בפיגועים מורכבים במסגרת גל הטרור. זאת, ברקע התרעות לפיגועים בעורף ישראל ומעצרם של שני חשודים בהסתה ובהזדהות עם האידאולוגיה של ארגון דאעש.

בהתאם לכך העמיד ראש אגף המבצעים אלוף עודד בסיוק לרשות משטרת ישראל צוותים מיוחדים מיחידות העילית של צה"ל - שלדג, סיירת מטכ"ל ושייטת 13 כצוותי התערבות לפיגועים מורכבים דוגמת מסע הרג, התבצרות ומצוד אחרי מחבלים חמושים.

כוחות הביטחון בנמל תל אביב. ללא, אתר רשמי
כוח צה"ל והמשטרה בכוננות בנמל תל אביב, בסוף השבוע/אתר רשמי, ללא

לצד זאת הגביר צה"ל את המוכנות והדריכות בשני מאמצים נוספים. הראשון - שיגור רקטות מרצועת עזה בצל האיומים של מזכ"ל הג'יהאד האסאלמי זיאד נ'חאלה אמש לנקום את מותם של שלושת המחבלים ומעצרו של פעיל חוליה נוסף שנעצר על ידי חטיבת הקומנדו. על כן, מערך הגנה אווירית בכוננות גבוהה. "לא פוסלים אפשרות שישוגרו רקטות מרצועת עזה על ידי סוררים בניגוד לעמדת חמאס", אמרו לוואלה! גורמי ביטחון. "יש דריכות בזירה הצפונית. כבר ראינו בעבר איך חוליות פלסטיניות משגרות רקטות. חמאס יעשה את הכול כדי שטרור לא ייצא מרצועת עזה".

במקביל, החל משעות הבוקר המוקדמות מתנהל מאמץ של צה"ל לאורך קו התפר כדי למנוע מעבר שוהים בלתי חוקיים משטחי הגדה המערבית לישראל. החשש הוא שעל ציר השב"חים יעברו מחבלים כפי שעשה המחבל שיצא מהכפר יעבד לביצוע הפיגוע בבני ברק בשבוע שעבר. לדברי גורם ביטחוני, גדודי התגבור לאוגדת יהודה ושומרון הם מהלך אחד. היום ינתחו בפיקוד המרכז ובאוגדה את הפרצות בקו התפר לפי סדר עדיפויות ורמת איומים וינסו לתאם עם משרד הביטחון מאמץ הנדסי לסגור אותן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully