וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפגנות אלימות באזור שער שכם בירושלים: עשרות יידו אבנים ובקבוקים לעבר שוטרים

עודכן לאחרונה: 3.4.2022 / 3:40

היום הראשון של הרמדאן נפתח בהתפרעויות באזור העיר העתיקה. כוחות משטרה גלויים וסמויים פעלו באזור כדי להרחיק מפגינים ועצרו ארבעה חשודים. בתוך כך, עצרה המשטרה חשוד שהעלה לרשת הטיק טוק סרטון שבו איים לפגוע בכוחות הביטחון

בווידאו: הפגנות אלימות באזור שער שכם/קרדיט: דוברות משטרת ישראל

עשרות בני אדם הגיעו הערב (שבת) לאזור שער שכם בירושלים והחלו ביידוי בקבוקים, אבנים וחפצים לעבר שוטרים. כמה מהמפגינים הבעירו פח בסמוך לאזור. המשטרה פעלה בקרב המפגינים בעזרת שוטרים גלויים וסמויים, וכתוצאה מפעולתה נעצרו ארבעה מתפרעים בחשד ליידוי חפצים. המשטרה מסרה כי מאוחר יותר צפויים מעצרים נוספים של חשודים שתועדו כשהם מיידים חפצים.

הפגנות אלימות באזור שער שכם 02.04.22. דוברות משטרת ישראל
תיעוד מההפגנות, הערב/דוברות משטרת ישראל

המשטרה פרסמה הודעה ובה נאמר כי "בזמן ששוטרי משטרת ישראל פועלים לאפשר לרבים לציין את חודש הרמדאן ולהגיע לעיר העתיקה בירושלים ולהר הבית בבטחה, ביומו הראשון של הרמדאן החלו בשעות הערב הפרות סדר מלוות בקריאות הסתה". בהודעה נאמר עוד כי "מי שיבחר להפר את הסדר, להתפרע ולנהוג באלימות מכל סוג שהוא - פוגע קודם כל בציבור גדול של מתפללים, סוחרים ומבקרים, שרובו המכריע חפץ לחגוג את הרמדאן בשלום ובבטחה, תוך שמירה על חופש הפולחן. לא נאפשר לאותם שוליים מסיתים ואלימים להפר את הסדר.

בתוך כך מסרה המשטרה בירושלים כי היא עצרה חשוד שהעלה לרשת הטיק טוק סרטון בשידור חי שבו איים לפגוע בכוחות הביטחון. החשוד הובא לחקירה במשטרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully