וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוכב אופניים חשמליים נהרג בהתנגשות עם אוטובוס בחדרה, הנהג עוכב

עודכן לאחרונה: 2.4.2022 / 23:25

האוטובוס שייצא מהתחנה המרכזית בחדרה פגע ברוכב האופניים כאשר הוא היה בתוך מעגל התנועה בכיכר. חובשים ופרמדיקים של מד"א הגיעו למקום וביצעו פעולות החייאה ברוכב האופניים, שהיה מחוסר הכרה וסבל מפגיעה רב מערכתית קשה, אך נאלצו לקבוע את מותו. המשטרה פתחה בחקירה

בווידאו: רוכב אופניים חשמליים נהרג בהתנגשות עם אוטובוס בחדרה/תיעוד ממצלמות אבטחה

אוטובוס בקו 730 של חברת קווים פגע הערב (שבת) בנהג אופניים חשמליים בכיכר בצומת הרחובות הלל יפה ואחד העם. כתוצאה מהפגיעה נהרג נהג האופניים, גבר כבן 40, שזהותו עדיין לא ידועה. האוטובוס יצא מהתחנה המרכזית הסמוכה, ופגע ברוכב כאשר הוא היה בתוך מעגל התנועה. התאונה אירעה בסמוך לשעה 21:00.

למקום הגיעו חובשים ופרמדיקים של מד"א והעניקו לנפגע טיפול רפואי. הם ביצעו בו פעולות החייאה שבסופן נאלצו לקבוע את מותו. חובש רפואת החירום במד"א רון אלקס סיפר: "רוכב האופניים שכב בסמוך לחלקו האחורי של האוטובוס כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד. הענקנו לו טיפול רפואי וביצענו בו פעולות החייאה מתקדמות, אבל הפציעה שלו הייתה קריטית".

תאונה קטלנית בין אופניים חשמליים לאוטובוס בחדרה, 2 באפריל 2022. שלומי גבאי
שוטרים בוחנים את זירת תאונת הדרכים הקטלנית בין אוטובוס לאופניים חשמליים בחדרה, 2 באפריל 2022/שלומי גבאי

נהג האוטובוס הוא תושב אום אל פחם בשנות ה-40 לחייו. הוא עוכב לחקירה ונלקח למחלק הבוחנים בתחנת חדרה. הנהג טען שרוכב האופניים התפרץ לכיכר בעת שהוא היה כבר בתוכה. בקרבת האופניים נמצא בקבוק אלכוהול, שעל פי עדויות שאספו השוטרים היה בידו של רוכב האופניים, שטרם זוהה. מפקד משטרת חדרה סנ"צ זוהר מוסלאווי הגיע לזירה. השוטרים אספו את ההקלטות ממצלמות האבטחה שבבתי העסק הסמוכים לצורך החקירה

גדי, תושב חדרה, אמר ל"וואלה!": "הגענו לאסוף הזמנה מהמסעדה ממול לפתע שמענו רעש של חבטה ויצאנו לכיכר ראינו את רוכב האופניים שוכב על הכביש. הבנתי מיד שמדובר בפציעה קשה מאוד. כוחות ההצלה הגיעו מהר וניסו להציל אותו אבל לא הצליחו. עד לפני חודשיים רכבתי על אופניים חשמליים. זה באמת מסוכן. בגלל כל התאונות החלטתי להפסיק להשתמש באופניים"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully