וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות מחאת אזרחים: עיר בסין תשקול מחדש צו המורה להמית חיות בבעלות חולי קורונה

עודכן לאחרונה: 1.4.2022 / 1:57

לפי דיווחים, הרשויות בסין החליטו להמית את החיות במטרה למנוע את הפצת הנגיף. ואולם, שירות החדשות במדינה דיווח שכל פעולה שננקטה מתוקף צו זה הופסקה בעיר הצפונית לנגפאנג, לאחר שתושביה מחו על המהלך. בעבר קבע ה-CDC כי הסיכוי להפצת הנגיף בקרב חיות מחמד נמוך

הרשויות בעיר לנגפאנג בסין שוקלות מחדש את ההוראה להמית חיות מחמד של אזרחים שחלו בקורונה - כך פורסם אמש (חמישי) באתר פורצ'ן. זאת, לאחר דיווחים שהתפשטו לפני כארבעה חודשים, לפיהם סין החליטה להמית חיות מחמד אלה במטרה למנוע את הפצת הנגיף בשטחה.

לפי שירות החדשות של סין, העיר לנגפאנג שבצפון המדינה החליטה להרדים את כל חיות המחמד של האזרחים המאמותים בה, והוציאה צו בנושא בתחילת השבוע. "על מנת להבטיח את שלומם של החולים השבים הביתה, יש צורך להמית באופן מקיף ויסודי את החיות של החולים בהקדם האפשרי", נכתב בצו שיצא בעיר.

אישה מטיילת עם כלביה במהלך סופת חול בבייג'ינג, 15 במרץ, 2021. AP
העיר הורתה להמית את חיות המחמד של חולי קורונה. אישה בבייג'ינג מטיילת עם כלבים/AP

ואולם, שירות החדשות של סין דיווח כי כל פעולה שננקטה מתוקף הצו הופסקה, בעקבות מחאה של אזרחים. אין מידע על כמה בעלי חיים הומתו עד היום, אם בכלל.

בעבר מסר המרכז לבקרת מחלות ומניעתן בארצות הברית כי הסיכוי שחיות מחמד יפיצו את נגיף הקורונה הינו נמוך. ההוראה להמית את חיות המחמד בלנגפאנג אינה הפעם הראשונה שמהלך כזה נעשתה בסין. בינואר אספה והמיתה הונג קונג יותר מ-2,500 אוגרים בשל החשש שמכרסמים יפיצו את הנגיף. בדיעבד הסתבר שאוגרים אינם נושאים אותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully