וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 23 נהרג כתוצאה מפיצוץ מטען בג'ת

עודכן לאחרונה: 1.4.2022 / 15:17

צוות מד"א נאלץ לקבוע את מותו. בתחילה סברו כי נפגע מרכב, אחר כך עלה חשד כי מדובר ברצח. בתחילת השבוע נורה למוות צעיר בן 28, תושב תל שבע. על פי החשד הרקע לאירוע הוא סכסוך קרקעות. מתחילת השנה נרצחו בחברה הערבית 21 בני אדם

בווידאו: חשד לרצח: בן 25 נורה למוות בפוריידיס/צילום: שירותי הצלה מד"א

אמיר ביאדסה, צעיר כבן 23 מג'ת, נורה הלילה (חמישי) בישוב ג'ת שבמשולש. צוות מד"א העניק לו טיפול רפואי וביצע בו פעולות החייאה, אך נאלץ לקבוע את מותו. בשל אופי הפציעה חשדו בתחילה במשטרה כי מדובר ברצח אכזרי, אולם אחר כך התחזק חשד כי מדובר בתאונה שנגרמה מפיצוץ מטען שהחזיק שהביא למותו. המשטרה פתחה בחקירת המקרה.

"הפצוע הובא אלינו לחבירה לכניסה לבאקה אל ג'רביה כשהוא מחוסר הכרה עם פציעות קשות בגופו", סיפר חובש רפואת חירום במד"א עומר כבהה. "הוא היה ללא דופק וללא נשימה ולאחר ביצוע פעולות החייאה נאלצנו לקבוע את מותו".

אמיר ביאדסה. 01 באפריל 2022. ללא, אתר רשמי
אמיר ביאדסה/אתר רשמי, ללא
פצוע כבן 40 הובא לבית החולים הלל יפה לאחר שנמצא בפרדס חנה. ללא, אתר רשמי
פצוע כבן 40 הובא לבית החולים הלל יפה לאחר שנמצא בפרדס חנה/אתר רשמי, ללא

אתמול, תושב ג'סר א-זרקא כבן 40 הובא לבית החולים הלל יפה מחוסר הכרה ובמצב קשה מאד לאחר שנמצא מוטל כך בפרדס חנה. שוטרי זכרון יעקב קיבלו דיווח על האירוע כחטיפה ועצרו רכב שאסף אותו, אך שיחררו אותו לאחר שלדברי המשטרה שללו את החשד. עקב מצבו ואופי פציעת הראש, הועבר האיש בהמשך לבית החולים שיבא בתל השומר, מורדם ומונשם. נסיבות האירוע טרם התבררו.

בתחילת השבוע נורה למוות צעיר בן 28, תושב תל שבע. המשטרה פתחה בחקירה. שמו של הנרצח ג'לאל עבדל קאדר אבו עליון. על פי החשד הרקע לארוע הוא סכסוך קרקעות. מוקדם יותר לקביעת המוות התקבל במשטרה דיווח על שמיעת ירי בתל שבע. היא החלה בחיפושים אחר היורה. במקביל לסריקות, התקבל דיווח נוסף מבית החולים סורוקה בבאר שבע על הגעת פצוע ירי, תושב תל שבע בן 28, שמותו נקבע בבית החולים. בתום הערכת מצב שערך מפקד מרחב הנגב, תת ניצב נחשון נגלר, החולט כי יש לחקור את המקרה בחשד לרצח.

מתחילת השנה נרצחו בחברה הערבית 21 בני אדם - 18 גברים ושלוש נשים. מתוך מקרים אלה פוענחו ארבעה תיקים בלבד. משנת 2000 נהרגו 1,652 בני ובנות החברה הערבית בתקריות אלימות.

  • עוד באותו נושא:
  • חשד לרצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully