וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעירה ישראלית נהרגה בתאונת דרכים במקסיקו, 4 נוספים נפצעו

עודכן לאחרונה: 29.3.2022 / 9:35

לפי הדיווחים במדינה, התאונה התרחשה בכביש המוביל לקנקון לאחר שהנהג איבד שליטה על הרכ. לפי עדי ראייה, אמבולנסים העבירו את הפצועים לבית החולים בעיר ויאדוליד במדינה ובמשטרה המקומית פתחו בחקירה. ההודעה על מות הצעירה נמסרה למשפחתה, ומשרד החוץ פועל להבאתה לקבורה

זירת התאונה במקסיקו סמוך לקנקון - 26 מרץ 2022. תקשורת מקומית, אתר רשמי
זירת התאונה סמוך לקנקון, שבת/אתר רשמי, תקשורת מקומית

צעירה ישראלית בת 23 נהרגה בסוף השבוע בתאונה קטלנית במקסיקו, וארבעה נוסעים שהיו איתה ברכב נפצעו בדרגות פציעה שונות. ההודעה על מותה נמסרה אתמול למשפחתה, ומשרד החוץ מסייע בהענקת טיפול רפואי לפצועים.

על פי הדיווחים בכלי התקשורת במדינה התאונה אירעה בשבת בקילומטר ה-186 של הכביש המהיר מרידה-קנקון. חמשת הישראלים נסעו ברכב מסוג שברולט ללא לוחיות רישוי, במהירות מופרזת. בשלב מסוים, הנהג איבד שליטה על ההגה, ירד מהכביש תוך שהפעיל את הבלמים, המכונית התהפכה מספר פעמים עד שלבסוף נעצרה.

עדי ראייה הזעיקו כוחות חירום והצלה ונמסר כי תוך דקות הגיעו אמבולנסים שהעבירו את התיירים לבית החולים הכללי של ויאדוליד. גורמים ממשרד התובע הכללי של מדינת יוקטן הגיעו לזירה כדי לאסוף ראיות ולחקור את נסיבות התאונה.

המחלקה לישראלים בחו"ל באגף לעניינים קונסולריים במשרד החוץ, בשיתוף קונסול ישראל במקסיקו, מטפלים בנושא ויצרו קשר עם הפצועים תוך דאגה למציאת פתרון רפואי הולם והעברתם לבית החולים. ממשרד החוץ נמסר כי נציגי המחלקה ימשיכו ללוות את משפחת ההרוגה בשעתם הקשה עד אשר תובא למנוחת עולמים בישראל. במשרד הביעו תקווה שהארון יגיע לארץ בימים הקרובים.

בנוסף המחלקה לישראלים בחו"ל עומדת בקשר עם נפגעי התאונה. פצועה אחת מהתאונה שוהה עדיין בבית החולים וכל שאר הפצועים שוחררו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully