וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחותו התאומה של הלוחם שנרצח בפיגוע חששה שקרה לו משהו: "מרגישים מה עובר אחד על השנייה"

עודכן לאחרונה: 28.3.2022 / 21:57

סלאם, אחותו של יזן פלאח, נכנסה אתמול לבית המשפחה, זמן קצר לאחר הפיגוע בחדרה ועוד לפני שנודע כי אחיה נרצח, וסיפרה כי חברה אמרה לה להתקשר לאחיה לוודא שהכול בסדר איתו: "היא רעדה ממש"

בווידאו: לוחמי מג"ב שנרצחו בפיגוע מובאים למנוחות/צילום: אלי אשכנזי, יותם רונן

סלאם, אחותו התאומה של לוחם מג"ב יזן פלאח שנרצח בפיגוע בחדרה, נכנסה אתמול לבית המשפחה, זמן קצר לאחר הפיגוע וסיפרה כי חברה אמרה לה להתקשר לאחיה לוודא שהכול בסדר איתו.

סלאם, שהייתה קרובה מאוד לאחיה, רעדה ממש וחששה שקרה לו משהו. "כתאומים הם מרגישים מה עובר אחד על השנייה", אמר בן משפחה. סלאם החלה לאחרונה ללמוד קורס כמדריכת ספורט. לשניים אחות בכורה, עדאן בת ה-23, שהחלה לאחרונה ללמוד לתואר שני בביולוגיה.

יזן פלאח' אחד ההרוגים בפיגוע בחדרה, תושב כסרא סמיע. מתוך טוויטר, אתר רשמי
אחותו התאומה חששה שקרה לו משהו בערב הפיגוע. יזן פלאח/אתר רשמי, מתוך טוויטר

מוקדם יותר היום, השתתפו אלפים בהלווייתו של פלאח, בהם בני משפחה, אחים לנשק וחברים, וכן מפקד משמר הגבול ניצב אמיר כהן, שצעד ליד אביו של יזן, רביע פלאח. כמו כן השתתף בהלוויה השר לביטחון הפנים עמר בר לב. "בשורה קשה נפלה על מדינת ישראל", אמר בר לב. "יזן, לוחם אמיץ, שנפל בדמי ימיו על ביטחון מדינת ישראל. לוחם עז נפש שנרצח באכזריות בפיגוע ירי רצחני. אתמול בלילה מדינת ישראל איבדה שוב את הטובים בבניה ובבנותיה".

"בשורה קשה נפלה על מדינת ישראל", אמר בר לב. "יזן, לוחם אמיץ, שנפל בדמי ימיו על ביטחון מדינת ישראל. לוחם עז נפש שנרצח באכזריות בפיגוע ירי רצחני. אתמול בלילה מדינת ישראל איבדה שוב את הטובים בבניה ובבנותיה. מכאן אני רוצה למסור תנחומים גם למשפחתה של שיראל אבוקרט זיכרונה לברכה. כולנו משלמים היום מחיר כבד מנשוא, אך יותר מכולם אתם דימא, רביע והאחיות עדאן וסלאם. מדינת ישראל כולה לצדכם".

שר המשפטים גדעון סער ספד גם הוא לפלאח: "יזן היית ילד אהוב שגדל להיות צעיר חייכן חברותי, עוזר, מתחשב ולוחם", אמר סער. "בפלוגה שלך רצית להיות בחזית ולהשתתף בפעולות מורכבות. דווקא בלב העיר חדרה השיגו אותך כדורי המרצחים השפלים. אזרחי ישראל כולם הוכו ביגון ובאבל. אין מלים לנחם את המשפחה הכואבת, אנחנו אוהבים ומחבקים אתכם. האבל שלכם הוא אבל של כל עם ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully