וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכה למשטרה: בנו של "פייסל הגדול" החשוד במעורבות בתאונת פגע וברח שוחרר למעצר בית

עודכן לאחרונה: 24.3.2022 / 14:38

שופטת בית משפט השלום בעכו התרעמה על כך שהמשטרה טרם השלימה את החקירה ותמהה על התנהלות הפרקליטות. לדבריה, אין חשש שראפע אסלאן ישבש את החקירה אם ישוחרר. אסלאן הסגיר עצמו למשטרה חודש אחרי התאונה שבה נהרגה קצינת צה"ל עמית איטח

בית משפט השלום בעכו שחרר היום (חמישי) למעצר בית את בנו של "פייסל הגדול", עורך הדין ראפע אסלאן ממזרעה, החשוד בתאונת הפגע וברח שבה נהרגה קצינת צה"ל עמית איטח בת ה-21 מקיבוץ אדמית ונפצעו שני חיילי צה"ל בני 20 מקיבוץ אילון, אחד מהם באורח קשה. אסלאן הסגיר עצמו למשטרה לפני כשבועיים, חודש לאחר התאונה.

זאת, לאחר שהשופטת ג'ני טנוס נעתרה לעורכי הדין משה גלעד ושלומי שרון, התרעמה על כך שהמשטרה טרם השלימה את החקירה כפי שכבר הורתה לה, ותמהה על התנהלות פרקליטות מחוז חיפה שביקשה השלמת פעולות שהיו ידועות זה מכבר.

תאונת דרכים בין 2 כלי רכב,  בכביש 889 סמוך למושב יערה לכיוון איילון. מד"א
תאונת דרכים בין 2 כלי רכב, בכביש 889 סמוך למושב יערה לכיוון איילון/מד"א

לטעמה, לא מתקיים חשש מפני שיבוש הליכי החקירה וניתן לאיין את מסוכנותו של עורך הדין, שהיה חודש בבריחה, ולאיין את החשש מפני הימלטותו מן הדין על ידי קביעת תנאים מגבילים הדוקים.

עם זאת, היא כלל לא ראתה צורך לחקור את המפקחים עליו, "לאור כך שאושרו כמפקחים ראויים לגבי חשוד אחר, ואילו המפקח הנוסף הוא עורך דין במקצועו". המשטרה מערערת על ההחלטה לבית המשפט המחוזי בחיפה, ובינתיים השופטת עיכבה את השחרור. עורך הדין החשוד שתק לאורך חקירתו, שלושת אחיו נחקרו הבוקר במשטרה.

סנגוריו של עו"ד אסלאן, עורכי הדין משה גלעד ושלומי שרון, מסרו בתגובה: "השופטת טנוס החליטה החלטה אמיצה לשחרר את החשוד לאחר שקיבלה את טענתנו שניתן להתגבר על המסוכנות על ידי מציאת חלופת מעצר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully