וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוג הומואים הותקף בירושלים: "איימו עלינו וזרקו לנו אבן לתוך הבית"

עודכן לאחרונה: 24.3.2022 / 11:13

נריה וקאיוין, המתגוררים יחד בעיר, מספרים כי הם חווים תקיפות חוזרות ונשנות כבר כמה שבועות, על רקע נטייתם המינית. בליל שבת, לטענתם, הותקפו על ידי בחורה ישיבה: "קיללו אותנו ואמרו לנו 'צריך לטהר את ירושלים מכל ההומואים'". השניים הגישו תלונה במשטרה

זוג הומואים המתגורר בירושלים הגיש אתמול (שלישי) תלונה במשטרה לאחר שהותקף על רקע נטייתו המינית. בני הזוג, נריה וקאיוין, חווים בשלושת השבועות האחרונים תקיפות חוזרות ונשנות, שהגיעו לשיאן בליל שבת, אז לטענתם הותקפו על ידי בחורי ישיבה ואף נזרקה אבן גדולה לתוך ביתם.

"ביום שישי בערב בזמן ארוחת שבת היינו בסלון, עורכים שולחן שבת, שמחים ורוקדים. "משום מקום זרקו עלינו בלוק של אבן לתוך הבית בעוצמה כל-כך חזקה בכוונה לפגוע. בנס זה עבר מעל הראש של קאיוין ולא פגע בו", מספר נריה.

נריה וקאיוין, זוג הומואים שהותקף בירושלים. באדיבות המצולמים
"איימו עלינו", נריה וקאיוין/באדיבות המצולמים

"שלושה בחורים מהישיבה ממול ישבו סמוך לפתח הבית שלנו כשחזרנו אליו, קמו לעברנו, והחלו לקלל ולירוק עלינו", טען נריה. "הם אמרו לנו 'תעופו מכאן, ירושלים זה לא בשבילכם, צריך לטהר את ירושלים מכל ההומואים'. הם נכנסו לחצר ואחד מהם בעט חזק בשער והתחיל לאיים עלינו".

כעת, האגודה למען הלהט"ב פנתה לעיריית ירושלים בדרישה לפתוח בבירור מיידי של הנושא מול הישיבה ולהציב מצלמות אבטחה ברחוב, כמו גם ברחובות נוספים.

זוג הומואים שהותקף בירושלים בשל נטייתם המינית. שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, אתר רשמי
"בנס זה לא פגע", האבן שנזרקה לסלון ביתם של הזוג/אתר רשמי, שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

"התקיפה הקשה הזו מזכירה לנו את המציאות העגומה לפיה בכל שלוש שעות מתרחש אירוע אלימות או שנאה נגד להט"ב", אמר מנכ"ל האגודה רן שלהבי. "לא ייתכן שחברי הקהילה שלנו יותקפו ולא יהיו מוגנים במרחב הפרטי שלהם, רק בגלל מי שהם והן".

אלון שחר, מנכ"ל הבית הפתוח בירושלים לגאווה ולסובלנות, הוסיף: "הקהילה הגאה בירושלים נתונה למתקפה מתמשכת באלימות שלובשת צורות רבות. אף אדם לא צריך לחיות בשלום עם מתקפה כזאת".

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה לאירוע כי "אנו רואים בחומרה אלימות מכל סוג שהיא. בהתאם, בעקבות הדיווח שהתקבל במשטרה, הגיעו למקום שוטרים ועצרו לחקירה חשוד במעשה. החקירה עודנה מתנהלת במשטרה בימים אלו ואנו נמשיך בביצוע כל הפעולות הנדרשות ביסודיות, הכל במטרה להגיע לחקר האמת ולמצות את הדין עם המעורבים".

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully