וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ שיקלי על הפרסום בוואלה!: אני ובועז ביסמוט משוחחים

עודכן לאחרונה: 23.3.2022 / 11:41

בריאיון ל-103FM שיקלי הגיב לפרסום בוואלה! בעניין אפשרות של הקמת מפלגה חדשה יחד עם איש התקשורת ואמר: "יש בינינו קשר ואנחנו נפגשים, לקראת הבחירות יהיה הזמן להכריז"

ח"כ עמיחי שיקלי (ימינה) אישר הבוקר (רביעי) כי הוא מקיים מגעים לשיתוף פעולה פוליטי עם בועז ביסמוט, עורך עיתון "ישראל היום" לשעבר. בריאיון ל-103FM שיקלי הגיב לפרסום בוואלה! בנושא ואמר: "אני מאוד מעריך אותו ויש בינינו קשר ואנחנו נפגשים ומשוחחים".

בעניין המגעים של השניים להקמת מפלגה חדשה אמר: "אני לא יכולים להתייחס לתוכן השיחות. באשר למה יהיה ומה יקום אין כרגע שום החלטה להקים מסגרת חדשה, כשנראה אם יש בחירות קרובות אז יהיה הזמן להכריז, זה עוד ממש מוקדם".

אתמול פורסם בוואלה! כי ביסמוט בוחן את האפשרות לחבור לשיקלי, שנערך בימים אלה להקמת מסגרת פוליטית ימנית חדשה בראשותו. שיקלי, שנבחר לכנסת מטעם ימינה אך מאז הקמת הממשלה פועל כחבר כנסת עצמאי, ערך בשבוע שעבר כנס פוליטי לציון "יום תל חי" בהשתתפות ח"כים ואישי ציבור המזוהים עם הימין - בהם גם ביסמוט. לפי מקורות פוליטיים מהימנים, מאחורי הקלעים יש גם שיחות על שיתוף פעולה בהקמת פלטפורמה פוליטית חדשה.

עמיחי שיקלי
 12 באוקטובר 2021. ראובן קסטרו
ח"כ שיקלי/ראובן קסטרו

ביסמוט, עיתונאי מזה כ-40 שנה שבשנים האחרונות נודע בעיקר כתומך נלהב של בנימין נתניהו ודונלד טראמפ, סיים את תפקידו כעורך "ישראל היום" אחרי כהונה בת חמש שנים בינואר האחרון, ברקע חילופי השלטון ושינויים בקו העריכה של העיתון. מאז, הוא המשיך לשמש כפאנליסט באולפן שישי בערוץ 12, שם הוא עתיד להגיש גם תוכנית שבועית זוגית עם העיתונאי בן כספית, עליה דווח לראשונה בוואלה! ברנז'ה.

במקביל, הוא הצטרף כעמית בכיר למכון ירושלים לאסטרטגיה ולביטחון. בנוסף, הוא חתם על חוזה פרזנטור עם רשת שופרסל, שבימים האחרונים החלה לשדר פרסומת בכיכובו. לפי וואלה ברנז'ה, החתמתו של ביסמוט כפרזנטור בשופרסל עוררה מחלוקת בחברת החדשות של ערוץ 12, וסימני שאלה בנוגע להמשך השתתפותו בפאנל אולפן שישי.

שיקלי, המורד של "ימינה", היה היחיד מבין חברי מפלגתו של נפתלי בנט שהתנגד להקמת הממשלה, ומאז פועל כח"כ עצמאי ובוחן את המשך דרכו הפוליטית. למרות שהוא נוהג להצביע נגד הממשלה, בימינה טרם הכריזו עליו פורש, מהלך שעלול להגביל אותו בכל התמודדות עתידית בכנסת הבאה. בינתיים, הוא בוחן את האפשרות להקים מפלגת ימין שמרנית-ליברלית בראשותו, שתהיה מעין מפלגת לוויין שתמשוך קולות מהגוש שמסתייגים מהליכוד, ובחודשים האחרונים פורסמו סקרים שבחנו את התמיכה הציבורית בו.

עוד בוואלה!

בועז ביסמוט במגעים עם ח"כ שיקלי על שיתוף פעולה פוליטי במפלגה חדשה

לכתבה המלאה
בועז ביסמוט. קשת 12, צילום מסך
ביסמוט/צילום מסך, קשת 12

בין השאר, נערכו סקרים שבהם נבדקה התמיכה במפלגה של שיקלי ואיש התקשורת יעקב ברדוגו, וכעת, כך לפי מקורות מהימנים, שיקלי בשיחות עם ביסמוט. ביסמוט השתתף בשבוע שעבר בכנס ששיקלי ארגן בלוד לציון יום תל חי תחת הכותרת "אתגרי הציונות". בכנס השתתפו מאות בני אדם, כולל נציגים מכל מפלגות הימין ובכירי צייצני הימין בטוויטר - כמו יואב קיש, שמחה רוטמן, גדי טאוב, חיים רמון, ארי שביט וראשי ארגוני הימין החוץ פרלמנטריים: "אם תרצו", "עד כאן", "ישראל שלי" ו-"רגבים"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully