וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמא ל-8 בנות שיתפה תמונה עם בנותיה והותירה את הגולשים בהלם

5.6.2022 / 23:53

לואיס יאנג, תושבת סקוטלנד, פרסמה תמונה שלה מתאמנת לצד בנותיה ועשרות אלפי צופים גירדו את הראש בניסיון להבין מי מהבנות שבתמונה היא האימא

אימא לשמונה ילדים מתאמנת בחדר כושר עם בנותייה/Louise Young/Instagram

לואיס יאנג בת ה-45, רגילה שמתבלבלים וחושבים שהיא אחת האחיות במשפחה ולא האימא. בעמוד האינסטגרם שלה (louiseyoung1975) היא משתפת לעיתים קרובות תמונות שלה לצד 8 בנותיה, כשעם הגדולות מביניהן אכן ניתן להתבלבל ולחשוב בקלות שהן אחיות.

יאנג, שכשמה - נראית צעירה לגילה, שיתפה תמונה שלה לצד בנותיה הגדולות בחדר הכושר מתאמנות יחד ובלבלה את הגולשים שתהו לרגע מי מהן היא האימא.

לואיס יאנג, המתגוררת בסקוטלנד, נשואה ויש לה 8 בנות, כש-3 מהן נשואות. על אף פער הגילאים, היא ובנותיה עושות הכל ביחד, ממש כאילו היו החברות הכי טובות.

בסרטון ששיתפה באינסטגרם היא נראית מבצעת את מטלות הבית, כשהיא נזכרת שהיא עדיין אם המשפחה וחייבת לדאוג ל-5 בנותיה הקטנות שגרות בביתה. בסרטון היא נראית המומה מכמות הכביסה שעליה לכבס ולקפל.

הגולשים כינו אותה "וונדר וומן" והציפו אותה במחמאות. "אני מנסה להבין מי פה האימא... מדהים", כתבה אחת בתגובה ואחרת הוסיפה: "וואו, את נראית כל כך צעירה מכדי שתהיה לך משפחה עם 8 ילדים. אני אוהבת את האנרגיות שלך". צופה נוסף כתב: "אתן נראות כמו אחיות! זה פסיכי". גם פריס פיורי - אשתו של המתאגרף טייסון פיורי - התלהבה מהתמונות ושיתפה מחדש את תמונת האימון של לואיס עם בנותיה כדי לפרגן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully