וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתוך יום וחצי: כמעט מחצית מהזכאים כבר נרשמו להגרלות "דירה בהנחה"

עודכן לאחרונה: 21.3.2022 / 19:58

בשל הביקוש הרב להגרלות השנה, באתר של משרד הבינוי והשיכון עדיין לא מצליחים להשתלט על העומסים הכבדים, ומבקשים להזכיר שניתן להירשם עד 29 לחודש. הערים המבוקשות ביותר, אליהן נרשמו המספר הגדול ביותר של נרשמים: באר יעקב, ראשון לציון ואור יהודה

ראש העין בניינים מחיר למשתכן נדל"ן. ראובן קסטרו
52 אלף מתמודדים נרשמו עד כה להגרלות. מחיר למשתכן בראש העין/ראובן קסטרו

הבהלה לדירות בהנחה נמשכת כשמאתמול בבוקר נרשמו כבר 52,673 אלף להגרלות, מתוך כ-110 אלף זכאים, שעשויים לזכות בהנחות משמעותיות במחירי הדירות. אם לא הצלחתם להירשם עד כה, אתם לא לבד - במשרד הבינוי והשיכון מודעים לעומסים הגדולים על האתר, ומבקשים להרגיע את הרוחות שכן ההרשמה להגרלה תסתיים ביום שלישי 29 במרץ ב-23:59.

בהגרלה הקרובה של חודש מרץ יוגרלו 10,046 דירות, כשמתוכן 471 דירות לבני מקום, ב-31 יישובים ברחבי הארץ. ההגרלות מתקיימות לפי הסדר שנקבע, בזו אחר זו, ולפיו ירושלים תהיה העיר הראשונה שבה יוגרלו 468 דירות, בתשע הגרלות שונות, ואילו בית חפר עם 299 דירות בשלוש הגרלות סך הכול.

מספר הנרשמים להגרלות ל"דירה בהנחה" נכון לתאריך 21 במרץ 2022. ללא, אתר רשמי
מספר הנרשמים להגרלות לפי ישוב נכון להיום/אתר רשמי, ללא
פרויקט מחיר למשתכן שכונת הרקפות ראשון לציון. אבי כהן
לאחר כל הגרלה יוסרו הזוכים מכל יתר ההגרלות אליהן נרשמו. פרויקט מחיר למשתכן בראשל"צ/אבי כהן

לאחר כל הגרלה יוסרו הזוכים מכל יתר ההגרלות אליהן נרשמו, כדי לחסום את האפשרות שיזכו בדירות נוספות. בסדרת ההגרלות הראשונות יהיה מותר להירשם להגרלות בשלושה יישובים בלבד, אך לעומת זאת בסדרת הגרלות ההמשך יהיה מותר להירשם לכל ההגרלות ללא הגבלה במספר היישובים.

ומה לגבי המחיר? כאן כבר ישנם הפרשים גדולים למדי בין עיר לעיר. כך למשל בעוד שבחלק מהפרויקטים בעיר אופקים המחיר למטר הוא 4,949 שקלים, בירושלים תג המחיר נקבע על 17,901 שקלים למטר. בבית שאן המחיר הוא 4,467 שקלים למטר, ואילו בתל-אביב 17,433 שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully