וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלזיה: הנשק למלחמה בזנות - הכביסה המלוכלכת של הבעל

14.2.2003 / 14:47

נשות המדינה החושדות כי בעליהן נהנו משירותי זנות, התבקשו להעביר לרשויות את בגדיהם המלוכלכים; אלה ישמשו הוכחה עבור המשטרה על מנת לתפוס את הנואפים 'על חם'

מלזיה ממשיכה במלחמתה בזנות המשתוללת במדינה, והפעם בדרך מעט פחות קונבנציונלית. בכיר השרים במחוז סלנגור שבמדינה קרא לנשות המחוז להעביר לרשויות את הכביסה המלוכלכת שמייצרים בעליהן. הנשים החושדות כי בעליהן מבקרים אצל זונות התבקשו להציג למשטרה הוכחות (מלוכלכות למדי) לחשדותיהן. המלזים מקווים להיעזר בראיות על מנת לתפוס את הגברים הנואפים על חם.

בבי.בי סי דווח כי השר, ד"ר קיר טויו, אמר כי הוא נלהב מהרעיון של לגייס את נשות המדינה למלחמה בסחר הנלוז בנשים. טויו שוחח עם נשות ארגון הנשים המלזי וביקש מהן לעקוב אחר העקבות שמשאירים בעליהן. לדבריו, יש לשים לב לכתמים ולקבלות חשודות של בתי מלון. מלזיה נוקטת בתקופה האחרונה ביד קשה במלחמתה בתעשיית המין במדינה. בשנה האחרונה בוצעו אלפי מעצרים הקשורים בנושא.

לאחרונה הודיעה הממשלה כי היא שוקלת להקשיח את התנאים לקבלת ויזת כניסה למדינה לנשים צעירות ממדינות מסוימות כסין והודו. אלפי נשים מובאות למלזיה מדי שנה על מנת לעסוק בזנות, רבות מהן בניגוד לרצונן. המדיניות החדשה מנסה לראשונה לפתור את הבעיה דווקא מכיוון הלקוחות ולא מכיוונן של מספקות השירותים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully