וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלייר ושר הפנים השתתפו בג'ם סשן ספונטני

14.2.2003 / 17:11

במהלך ביקורם בבית ספר בצפון לונדון הצטרפו לחבורת תלמידים שקיבלו את פניהם בקטע מוזיקלי; בלייר, שהיה בעבר חבר בלהקת רוק, הפגין שליטה על הגיטרה החשמלית; השר היה על התופים

ראש ממשלת בריטניה טוני בלייר ושר הפנים הבריטי דייויד בלנקט, עשו הפוגה קצרה מכל נושאי המלחמה בטרור וההתרחשויות בעיראק כדי להצטרף לג'אם סשן בבית ספר בצפון לונדון. השניים הגיעו לביקור בבית הספר שנמצא במחוז הבחירה של בלנקט. התלמידים במקום קיבלו את פניהם במוזיקה, והשניים החליטו להצטרף.

בלייר, שהשתעשע בצעירותו בלהקת רוק משל עצמו, לקח לידיו גיטרה חשמלית. שר הפנים בחר דווקא בתופים. השניים פצחו באלתורי בלוז למיניהם כשלהקת בית הספר מלווה אותם במקצוענות. בלייר ניגן בעבר בלהקת "the Ugly Rumours" כשהיה סטודנט באוקספורד, לפני שעשה הסבה מקצועית לפוליטיקה והגיע לדאונינג 10.

זו לא הפעם הראשונה שבלייר מפגין את יכולותיו המוזיקליות בפני תלמידים בריטים. במהלך ביקור בבית ספר בהארטפול ב-2001 הוא הצטרף לחבורת צעירים לג'אם סשן מאולתר - גם הפעם כיכב עם הגיטרה. אחרי החגיגה הקטנה על הבמה, פנו ראש הממשלה והשר למלא את חובותיהם הרציניות יותר במקום. השניים ביקרו בכיתת המחשבים של בית הספר ושוחחו עם תלמידים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully