וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שירי, אל תעני: האקר פרץ לעמוד האינסטגרם של זאפה - וביקש מזמרים פרטים אישיים

עודכן לאחרונה: 17.3.2022 / 20:54

גורם בחברה אישר כי ההאקר פנה לכמה זמרים שעוקבים אחרי הפרופיל של זאפה, בין היתר שירי מימון, קומי מרימי ושי המבר, וביקש מהם את מספר הטלפון שלהם. כמו כן, הוא החליף את שם הפרופיל. ככל הנראה, מדובר בהאקר מחו"ל

בווידאו: סמנכ"ל השיווק בזאפה, אסף מור/מערכת וואלה!

האקר פרץ היום (חמישי) לעמוד האינסטגרם של זאפה, פנה לאומנים וביקש מהם פרטים אישיים - כך אמר לוואלה! גורם בזאפה. על פי הגורם, ההאקר פנה בין היתר לזמרים שירי מימון, קומי מרימי ושי המבר, שעוקבים אחרי הפרופיל של זאפה וביקש מהם את מספר הטלפון שלהם.

בזאפה נדהמו מהפריצה ופנו לפייסבוק לבירור הנושא. ככל הנראה, מדובר בהאקר מחו"ל. בין היתר, ההאקר החליף את שם הפרופיל, שהיה zappalive, לשם אחר שהמציא בעצמו - Live Assitance.

שירי מימון מתארחת בתוכנית הביצה עם אדם סרור באולפן וואלה, פברואר 2017. מגד גוזני
ההאקר פנה בין היתר גם אליה. שירי מימון/מגד גוזני
עמוד האינסטגרם של זאפה. צילום מסך, אתר רשמי
נפרץ על ידי האקר. עמוד האינסטגרם של זאפה/אתר רשמי, צילום מסך

בעקבות המקרה, באיגוד האינטרנט הישראלי קוראים לאומנים שלא לפרסם או לשלוח שום מידע אישי ולדווח על כל פנייה שכזו למשטרה או למערך הסייבר הלאומי.

אסף מור סמנכ"ל השיווק והמכירות של קבוצת זאפה מסר:" עמוד האינסטגרם של קבוצת זאפה אכן נפרץ, עם היוודע הדבר מיד יצרנו קשר עם הגורמים המוסמכים, אנו פועלים לפתרון הבעיה בהקדם האפשרי. לא ברור כרגע מי הגורם שפרץ אך האינדיקציות מרמזות שהמדובר בגורם זר מחוץ לישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully