וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מתנת פורים לדוד ברנע" מאיראן? ערוץ טלגרם אנונימי פרסם סרטון עם מסמכים אישיים של ראש המוסד ומשפחתו

עודכן לאחרונה: 17.3.2022 / 8:01

בסרטון נטען כי מדובר בתוצרים של מעקב מודיעיני ממושך שהחל לפני 8 שנים. הערוץ, קשור ככל הנראה עם גורמים באיראן, וייתכן שמדובר בניסיון להעביר מסר לברנע. בין הממצאים שהוצגו: מסמכי מס, צילום לוויין של ביתו ותמונות משפחתיות

בווידאו: סרטון איראני על ראש המוסד/מערכת וואלה!

ערוץ טלגרם המכונה open hands שככל הנראה מקושר לגורמים באיראן, פרסם אתמול (שלישי) סרטון ובו תמונות ומסמכים אישים של ראש המוסד דוד ברנע. בסרטון נטען כי מדובר בתוצרים של מעקב מודיעיני ממושך אחרי ברנע שהחל ב-2014. בפוסט בערוץ הטלגרם נכתב בעברית כי מדובר ב"מתנה לפורים" עבור ברנע.

הסרטון פורסם בערוץ שהוקם ביום שלישי בערב ואחריו עוקבים 30 איש בלבד. בערוץ פורסמו כמה גרסאות של הסרטון עם תרגום לעברית, ערבית ואנגלית. בסרטון מופיעות תמונות אישיות של ברנע, כרטיסי טיסה שהזמין, מסמכי מס שלו ושל בני משפחתו וצילום לווין של מה שנטען שהוא ביתו הפרטי בעיר במרכז הארץ. מידת האותנטיות של המסמכים אינה ידועה, ובסרטון נאמר כי חומרים נוספים יפורסמו בקרוב.

ראש המוסד דוד דדי ברנע. ללא, אתר רשמי
מסמכים אישיים פורסמו. ראש המוסד ברנע/אתר רשמי, ללא

לא ברור האם מכשיר הטלפון או המחשב של ברנע נפרצו, אך החומרים שפורסמו בסרטון עשויים להעיד על כך. כמו כן, לא ברור מי עומד מאחורי ערוץ הטלגרם אך קיימת אפשרות שמדובר במבצע תודעה של גוף מודיעין זר שנועד להביך את ברנע ולהעביר לו מסר.

ממשרד ראש הממשלה נמסר בשם המוסד: "החומרים המדוברים ישנים ואינם ממכשיר הטלפון של ראש המוסד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully