וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדי רשות שדות התעופה: צפויים שיבושים בפסח בגלל המחסור בעובדים

עודכן לאחרונה: 15.3.2022 / 11:42

ועד העובדים הודיע כי למרות ניסיונות הרשות לגייס עובדי ביטחון ותפעול, כוח האדם סובל מ"מחסור חמור" ואינו מסוגל להתמודד עם העומסים הצפויים. "אנו קוראים לציבור להתאזר בסבלנות ולשתף פעולה עם העובדים"

בווידאו: הפגנת עובדי התיירות הנכנסת בנתב"ג/צילום: שני פרומקין, מרדכי קשמכר ונדב פרץ, עריכה: אביעד בללי

ועד עובדי רשות שדות התעופה הודיעו היום (שלישי) כי הם צופים שיבושים בפעילות השדות במהלך חג הפסח, בעקבות "מחסור חמור בכוח אדם".

בוועד אומרים כי כוח האדם בשדה התעופה אינו מספיק גדול כדי להתמודד עם העומסים הצפויים לקראת החג. "בחודשים האחרונים ניסתה הרשות לגייס עובדים אולם עדיין קיים מחסור משמעותי בעובדי ביטחון ותפעול", נמסר. "אנו קוראים לציבור להתאזר בסבלנות ולשתף פעולה עם העובדים".

עומסים בנתב"ב 19 בדצמבר 2021. פלאש 90, אתר רשמי
נמל התעופה בן גוריון/אתר רשמי, פלאש 90

בחודש שעבר הודיעה רשות שדות התעופה על העלאה במחירי החניונים בנמל התעופה בן גוריון. כך, מחירה של חניה לטווח ארוך תעלה 45 שקלים ליום במקום 40, חניה לטווח קצר תעלה 80 שקלים ביום במקום 70, ואילו שעת חניה לצורך איסוף נוסעים תעלה 20 שקלים לשעה במקום 18.

מרשות שדות התעופה נמסר אז כי "מחירי החניה בנתב"ג התעדכנו לראשונה מזה 12 שנה. בתקופה שבה לא פעלה תחנת הרכבת בשדה, ולא התאפשרה העלאת נוסעים מטעמי בריאות הציבור, הענקנו לנוסעים הנחה של 50%. אבל העלויות השוטפות שלנו ממשיכות לגדול, ואנחנו לא מקבלים מהמדינה פיצוי אחר. גם כעת עלות חניה יומית בנתב"ג היא מהנמוכות בארץ, בטח שבאזור המרכז".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully