וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

8 שנים לאחר מותה: תושב מזרח ירושלים נעצר בחשד לרצח בתו התינוקת ב-2014

עודכן לאחרונה: 14.3.2022 / 20:01

לפני 8 שנים, הביא הגבר את בתו לביה"ח, שם נקבע מותה. הוא תושאל על נסיבות האירוע ולאחר מכן הביא אותה לקבורה. בחקירתו הודה כי הוא נוהג לתקוף את ילדיו ולהכותם. כעת, בעודו מרצה עונש מאסר בגין אלימות כלפי ילדיו, הוא חשוד בגרימת מותה בכוונה. מעצרו הוארך

בווידאו: תיעוד של אלימות שוטרים נג מפגינים בהפגנות הימין והחרדים בירושלים/צילום: שמחה חסיד/ אתר "המחדש" ויוסף יצחק שחר

תושב מזרח ירושלים בן 33 נעצר בחשד שרצח את בתו הפעוטה בת חודשיים בשנת 2014. הוא חשוד בגרימת מוות בכוונה תחילה, התעללות פיזית או נפשית של אחראי בקטין, קשירת קשר לפשע ושיבוש מהלכי משפט. מעצרו הוארך בשמונה ימים.

בשנת 2014 הובהלה ביתו הפעוטה על ידו לבית חולים לאחר הידרדרות במצבה הרפואי, שם נאלצו לקבוע את מותה וסיפקו תעודת פטירה לפיה מדובר במוות טבעי ושחררו את גופתה לקבורה.

ניידת משטרה. דוברות משטרת ישראל
מרצה עונש מאסר בן 27 חודשים/דוברות משטרת ישראל

בחלוף השנים, הובא מידע לידי המשטרה שהעלה ספקות בנוגע לסיבות שהובילו למותה, או אז הוקם צוות חקירה מיוחד שהחל לחקור את המקרה והביא למעצרו של האב. כיום הוא מרצה עונש מאסר בן 27 חודשים בכלא בדרום הארץ בגין עבירות אלימות כלפי ילדיו ובת זוגו.

עו"ד פארס מוסטפא המייצג את האב החשוד מטעם הסנגוריה הציבורית מסר: "האב מכחיש את החשדות, מסר גרסה ואת השתלשלות האירועים וחושב לציין כי הממצאים הרפואיים מצביעים כי מדובר במוות טבעי.
אנו מצפים מהמשטרה לסיים את החקירה בהקדם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully