וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לכבוד הפסח והרמדאן: הרצוג וסער קוראים לציבור להגיש בקשות למחיקת רישום פלילי

14.3.2022 / 16:00

לכבוד החגים הקרבים, נשיא המדינה ושר המשפטים יצאו בקריאה לציבור להגיש בקשות חנינה. הבקשות ייבחנו על ידי הרצוג. את הבקשה ניתן לשלוח באמצעות טופס מקוון באתר האינטרנט של בית הנשיא או באתר מחלקת חנינות במשרד המשפטים

לרגל חג הפסח, חודש הרמדאן, עיד אל פיטר וחג הפסחא, נשיא המדינה יצחק הרצוג ושר המשפטים גדעון סער יצאו היום (שני) בקריאה לציבור להגיש בקשות חנינה, בדגש על בקשות למחיקת רישום פלילי.

הבקשות ייבחנו על ידי הנשיא הרצוג, בדגש על מדיניותו לפיה, בין היתר ניתן משקל משמעותי לתהליכי שיקום ושינוי, במיוחד בקרב צעירים, על מנת להסיר חסמים תעסוקתיים ולסייע בידם לשוב ולהשתלב בחברה.

מדיניות הנשיא בתחום סמכות החנינה, נתונים מספריים אודות כל ההחלטות שניתנו על ידי הנשיא עד כה והמאפיינים העיקריים להחלטותיו מפורסמים באתר בית הנשיא, במסגרת מדיניות השקיפות עליה הכריז הנשיא, בסמוך לאחר כניסתו לתפקידו.

פגישת הרצוג - ארדואן באנקרה 9 במרץ 2022. רויטרס
נותן משקל לתהליכי שיקום ושינוי. הרצוג/רויטרס

את הבקשה יש לשלוח באמצעות טופס מקוון באתר האינטרנט של בית הנשיא או באתר מחלקת חנינות במשרד המשפטים.

ניתן להגיש בקשה גם באמצעות דואר אלקטרוני לכתובת: Haninot@president.gov.il או בדואר רגיל לכתובת: רחוב הנשיא 3, ירושלים, מיקוד 9218801. לחלופין, ניתן לשלוח בקשה לפקס שמספרו 02-5887225.

על בקשות החנינה להיות מוגשות על ידי הנידון או בא כוחו, או באמצעות בן משפחה מדרגה ראשונה. אל הבקשה יש לצרף פרטים אישיים ואמצעי התקשרות; פרטים על אודות העבירה והחלטת בית המשפט; מכתב מפורט המציג את נימוקי הבקשה, לרבות נסיבות אישיות והליכי שיקום, וכן כל מסמך נוסף המבסס את נימוקי הבקשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully