וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי ההפגזה הרוסית: האישה ההרה ממריופול והתינוק שלה מתו

עודכן לאחרונה: 14.3.2022 / 12:09

האישה, שתמונות הפינוי שלה מבית החולים לילדים המופגז בעיר זעזעו את העולם, מתה בתום ניסיונות החייאה ממושכים. "תהרגו אותי עכשיו", היא זעקה אחרי שהתינוק יולד ללא רוח חיים

בווידאו: פינוי נשים בהריון שנפצעו בהפגזת בית החולים ליולדות במריופול/תיעוד ברשתות חברתיות

אישה הרה והתינוק שלה מתו אחרי שרוסיה הפציצה את בית החולים ליולדות בעיר מריופול בשבוע שעבר. התמונות של האישה מובלת באלונקה לאמבולנס כבשו את העולם, והדגישו את זוועות המלחמה ואת הקורבנות החפים מפשע שלה.

האישה, שתועדה יורדת במדרגות בית החולים המופגז כשהיא המומה ומדממת מבטנה, פונתה לבית חולים אחר בקו החזית. הרופאים ניסו להציל את חייה, והם סיפרו כי אחרי שהיא הבינה שהיא איבדה את התינוק שלה, היא צעקה: "תהרגו אותי עכשיו".

המנתח טימור מרין אמר כי האגן שלה היה מרוסק והירך שלה מנותקת. הרופאים ילדו את התינוק בניתוח קיסרי, אך הוא לא הראה "שום סימני חיים", לדבריו. לאחר מכן, הם התמקדו באימא.

"יותר מ-30 דקות של החייאת האם לא הניבו תוצאות", אמר מרין. "שניהם מתו".

בכאוס ששרר לאחר התקיפה האווירית שפגעה בבית החולים ביום רביעי, החובשים לא הספיקו לגלות את שמה של האישה לפני שבעלה ואביה הגיעו לקחת את גופתה. הם אמרו כי לפחות מישהו הגיע לקחת אותה, כך שהיא לא סיימה בקברי האחים שנחפרו עבור רבים ממספר האזרחים ההרוגים ההולך וגדל בעיר הנמל הנצורה.

שירותי החירום מפנים אישה הרה שנפצעה בהפגזת בית חולים ליולדות בעיר מריופול, אוקראינה, 9 במרץ 2022. AP
הרופאים לא הספיקו לגלות את שמה. האישה ההרה מפונה מבית החולים המופגז, בשבוע שעבר/AP

אחרי שהואשמה בפשעי מלחמה, רוסיה טענה שעל בית החולים השתלטו קיצונים אוקראינים, וכי לא היו נותרו בו מטופלות או רופאים. שגריר רוסיה לאו"ם ושגרירות רוסיה בלונדון אמרו כי התמונות הן "פייק ניוז".

כתבי סוכנות הידיעות אי-פי, המדווחים ממריופול הנצורה מאז ימי הראשונים של המלחמה, תיעדו את המתקפה וראו את הקורבנות והנזק במו עיניהם. הם תיעדו וצילמו כמה נשים הרות ומלאות בדם נמלטות ממחלקת היולדות מופגזות, רופאים צועקים וילדים בוכים. לאחר מכן, צוות אי-פי איתר את הקורבנות בבית החולים שאליו הועברו הנפגעים, בפאתי מריופול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully