וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות ויכוח על שיפוצים: בן 51 חשוד שניסה לחשמל ולחנוק את בת זוגו

13.3.2022 / 18:34

לפי החשד, בן ה-51, תושב יישוב ליד גוש עציון, הגיע לביתם של השניים, ובעוד האישה ישבה בסלון, ניסה לחשמל אותה באמצעות כבלי הנעה של רכב, וכן ניסה לחנוק אותה באמצעות הכבלים. לטענתו, לא היה אמור לקרות לה משהו חמור ורק רצה להפחידה. מעצרו הוארך בחמישה ימים

בווידאו: ירי בכפר כנא ממנו נהרגה בת 17/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים

תושב יישוב ליד גוש עציון בן 51 נעצר בחשד שניסה לרצוח את בת זוגו וזאת לאחר שניסה לחשמל אותה באמצעות כבלי הנעה של רכב שחיבר לשקע בביתם, וכן ניסה לחנוק אותה באמצעות כבל חשמל. בית המשפט השלום בירושלים האריך בחמישה ימים את מעצרו של החשוד.

מהמשטרה נמסר כי "מחומר החקירה עולה כי בין בני הזוג התפתח ויכוח מתמשך בימים האחרונים בנוגע לשיפוץ הבית. בשעות הבוקר המוקדמות לקח הבעל כבל הנעה לרכב בעזרתו ניסה לחשמל את אשתו בעודה ישנה. הדבר לא צלח והאישה שהרגישה את הכבלים מונחים על צווארה התעוררה והצליחה להשתחרר ולהזעיק בעזרת בתה את כוחות המשטרה".

בעדותה במשטרה מסרה האישה כי חשה זרם חשמל בגופה במהלך ניסיון התקיפה מצד בעלה. עוד טען החשוד בחקירתו, כי היה מפסק שאמור היה להגן על אשתו מפני חשמול.

ניידת משטרה. דוברות משטרת ישראל
"הוא כנראה איבד את העשתונות"/דוברות משטרת ישראל

בחקירתו טען כי לא היה אמור לקרות לה משהו חמור ורק רצה להפחידה. "הוא עשה מעשה שלא היה צריך לעשות, אני בטוח שהוא כבר מצטער על זה", אמר סנגורו.

הוא חשוד בביצוע עבירות של ניסיון לגרום למותו של אדם, התעללות פיזית או נפשית באדם וכן תקיפה הגורמת חבלה. סנוגורו טען במהלך הדיון בבית משפט כי "אני לא חושב שזו עבירה של ניסיון רצח. גם דברים לא פשוטים צריך לקחת בפרופורציות", והוסיף: "הוא כנראה איבד את העשתונות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully