וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קצין חיל הים הורשע באונס של אזרחית בבסיס שבו שירת

עודכן לאחרונה: 14.3.2022 / 0:35

רס"ן פריאל קלימי, תושב מגדל העמק בן 33, הכחיש תחילה את ההאשמות באופן גורף, אך לאחר שמסר דגימת DNA שתאמה את הממצא בזירה, טען כי האירועים התקיימו בהסכמתה. באחד המקרים נעל את דלת המחסן ואנס אותה, ובמקרה אחר שאירע באותו מקום תפס בה בכוח וביצע בה מעשי סדום

בווידאו: קצין חיל הים הורשע באונס ומעשי סדום של אזרחית בבסיס שבו שירת/צילום: שלומי גבאי

בית הדין הצבאי של חיל הים הרשיע היום (ראשון) את רס"ן פריאל קלימי, תושב מגדל העמק בן 33 באונס ומעשי סדום בנסיבות אינוס בעובדת חברה אזרחית בבסיס בו שירת. קלימי, נשוי ואב לילדים, הכחיש תחילה את ההאשמות באופן גורף, אך לאחר שמסר דגימת DNA שתאמה את הממצא בזירה, טען כי האירועים התקיימו בהסכמתה.

הרכב שלושה השופטים בראשות סא"ל ד"ר זאיד פלאח זיכה את קלימי מאחת מעבירות האונס וכן מהשימוש בנשק שיוחס לו אך בשורה התחתונה ציין "מצאנו את גרסת המתלוננת אמינה ואנחנו נותנים לה את מלוא המשקל למרות שלעיתים לא דייקה". לעומת זאת את גרסת הקצין מצאו השופטים "בלתי מהימנה ובלתי נכונה" הם הוסיפו כי "לא נותר בלבנו ספק כי גרסת המתלוננת אמינה"

הוא נעצר בראשית 2020. סנגוריו עו"ד תמי אולמן, עו"ד שחף אולמן ועו"ד יעקב שלומוביץ, ביקשו אז גם לאסור את פרסום שמו משום שהוא "משתייך לקהילה חרדית סגורה", וכן כי אשתו, מורה במקצועה, עלולה לאבד את מקום עבודתה. עוד טענו כי "רכילות התפשטה בנושא בקרב קהילתו", ואף הציגו מסמכים מרבנים שמכירים את הנאשם, שאמרו כי פרסום השם עלול להביא להחרמתו מן הקהילה ולנזקים נוספים. בית הדין לא נעתר.

קצין חיל הים הורשע באונס ומעשי סדום של אזרחית בבסיס שבו שירת 13 במרץ 2022. שלומי גבאי
קלימי (מימין) בבית הדין הצבאי, היום/שלומי גבאי
תמי אולמן ויעקב שלומוביץ הסניגורים של פריאל קלימי. שלומי גבאי
עורכי הדין אולמן ושלומוביץ/שלומי גבאי

על פי כתב האישום, שהגישה התובעת סרן מאי ארבל, בעקבות החקירה שנוהלה על ידי מצ"ח, במועד אחד הורה קלימי לעובדת להגיע למחסן המצוי באזור מבודד של הבסיס כדי שתנקה אותו. כשנכנסה אליו נעל קלימי את הדלת, חסם את פיה בידו ואנס אותה. שבוע לאחר מכן הפתיע קלימי את העובדת פעם נוספת בסמוך לאותו מחסן, כשהוא משכנע אותה להיכנס, שם תפס בראשה בכוח וביצע בה מעשה סדום.

עוד עלה מכתב האישום כי שבוע לאחר מכן, בנסיבות דומות, גרר קלימי את העובדת אל אחד המחסנים ואנס אותה פעם נוספת. כעבור שבוע, שוב הוליך אותה קלימי אל המחסן, תוך שהוא מאיים עליה בנשקו ומבצע בה מעשה סדום.

מדובר צה"ל נמסר כי "הקצין נעצר מיד לאחר הגשת התלונה, ביום 13 בינואר 2020, עד תום ההליכים המשפטיים בעניינו. הפרקליטות הצבאית מלווה את נפגעת העבירה לאורך ההליך, מעדכנת אותה בהתפתחויות ומעניקה לה את כלל הזכויות המגיעות לה על פי חוק. צה"ל רואה בחומרה כל פגיעה על רקע מיני ונוקט יד קשה כנגד כל חייל ומשרת קבע שמעורבים בעבירות אלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully