וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראובן מגן, שנפצע קשה בצוק איתן, הלך לעולמו בגיל 27

אלון נעים

עודכן לאחרונה: 13.3.2022 / 7:32

חמישה מחבריו של ראובן, לוחם בשריון, נהרגו ב-31 ביולי 2014, מפגיעת פצצת מרגמה. ראובן היה אחד מ-15 שנפצעו ונותרו בחיים; ביום שישי נקבע מותו. אחותו, אביטל, סיפרה על הטראומות שסחב איתו בשמונה השנים האחרונות: "היה קשה להקהות את הקשיים, והכאב היה יותר מדי"

ראובן מגן, נפצע קשה בצוק איתן. באדיבות המשפחה
"אדם מבריק עם לב ענק". ראובן מגן/באדיבות המשפחה

ראובן מגן, צעיר בן 27 שנפצע קשה בצוק איתן, הלך לעולמו ביום שישי, כשבע שנים וחצי לאחר המבצע. אחותו, אביטל, סיפרה לוואלה! על הטראומות שליוו אותו מאז. "היה לו קשה, וקשה עוד יותר מאז הקורונה ומבצע 'שומר החומות'", העידה. "היה קשה להקהות את הקשיים, והכאב היה יותר מדי".

חמישה מחבריו של ראובן נהרגו ב-31 ביולי 2014, מנפילת פצצת מרגמה בשטח כינוס במועצה האזורית אשכול. לפני שהלוחמים הספיקו לעלות על נגמ"שים ולהתפנות מהמקום לאחר לחימה ארוכה בעזה, שתי פצצות נפלו במרחב הפתוח, ואחת פגעה בנגמ"ש. לירן אדיר, עמרי טל, שי קושניר, נעם רוזנטל ודניאל מרש נהרגו.

ראובן מגן, נפצע קשה בצוק איתן. באדיבות המשפחה
"היה אור גדול". ראובן מגן/באדיבות המשפחה

ראובן, אז לוחם בגדוד 53 בשריון, היה אחד מ-15 שנפצעו ונותרו בחיים. ראובן נפצע קשות ברגלו וטופל בבית החולים תל השומר במשך ארבעה חודשים. נוסף לכך, הוא סבל מפוסט טראומה. בעקבות הפציעה, השתחרר מוקדם מצה"ל. "הוא היה אור גדול והתיר רושם עמוק על כל הסובבים אותו", סיפרה אביטל על אחיה שאבד. "היה אדם מבריק, מצטיין בלימודים, איש ספר ושיחה, מצחיק בקטע קיצוני, עם לב ענק".

אביטל מבקשת להזים את השמועות, לפיהן ראובן נטל את חייו. "אין אינדיקציה שאחי עשה משהו במכוון כדי לסיים את חייו", אמרה. "לצערי אני מרגישה שזו הדעה הרווחת, אבל זה לא הוגן כלפיו כי הוא לא היה עושה את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully