וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשש מנקמה איראנית: כוננות בגבול הצפון בגלל "מטרה חשודה במרחב"

עודכן לאחרונה: 12.3.2022 / 19:02

בגזרה הצפונית נמשכת הכוננות המיוחדת מחשש לפעולות של טהראן באזור. בשעות הצהריים הוזנקו מטוסי קרב לגבול, ככל הנראה לאחר שתנועה חשודה נצפתה באזור

אזעקה הופעלה באזור הגליל לאחר שכלי טיס בלתי מאוייש חדר מלבנון, 18 בפברואר 2022/חדשות בזמן

שני מטוסי קרב של חיל האוויר הוקפצו היום (שבת) לגבול הצפון, ככל הנראה בעקבות מטרה חשודה שנצפתה באזור. דובר צה"ל מסר בתגובה כי הדברים נמצאים בבדיקה. בשגרה, בימי שבת לא נערכים אימונים של חיל האוויר מסוג זה וגורם צבאי אמר כי "לרוב המטוסים מוזנקים בגלל מטרה חשודה במרחב".

האירוע התרחש ברקע החשש מנקמה איראנית על הרג שני קצינים איראנים בסוריה, שבעקבותיו הועלתה רמת הדריכות והכוננות בגבול הצפון. כחלק מאותה דריכות, הועלתה הכוננות בסוללות כיפת ברזל מחשש לשיגור רקטות או חדירות רחפנים ומל"טים. בנוסף הועלתה הכוננות במערך הבקרה של חיל האוויר.

אתמול חזר הרמטכ"ל אביב כוכבי מביקור בבחריין וקיים הערכת מצב מבצעית עם סגן הרמטכ"ל, אלוף הרצי הלוי וראש אגף המבצעים האלוף עודד בסיוק על ההתפתחויות בשבוע האחרון.

לאחרונה דובר משרד החוץ האיראני איים בפומבי בנקמה על ישראל לאחר שטען כי טילים של ישראל פגעו בעמדות צבא סוריה בדרום דמשק בתחילת השבוע, ומהם נהרגו שני קצינים איראנים ואף נגרם נזק משמעותי. השניים נקברו באיראן בטקס צבאי בהשתתפות מפקדים בכירים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully