וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלונים במקום פגזים: הליצנים הישראלים שמסייעים לפליטים מאוקראינה

אלון נעים

עודכן לאחרונה: 12.3.2022 / 17:53

עמותה ישראלית החליטה להגיש סיוע הומניטרי מעט שונה לקורבנות המלחמה. תכירו את הליצנים סלנקי ובאז שעושים שמח ומביאים "טכניקות התערבות חדשניות למצבי פוסט-טראומה"

הימלטותם של כשני מיליון אוקראינים מהמדינה בעקבות הלחימה מצליחה לייצר מפעם לפעם מראות מרגשים. הסיוע שמקבלים אותם פליטים במעברי הגבול השונים מתועדים ומפוצים ברשתות, עם סרטונים שמעוררים תחושת הזדהות עם קורבנות הפלישה הרוסית.

אחד מאותם תיעודים מלבבים פורסם היום ברשת סקיי ניוז הבריטית, ובו נראים שני הליצנים הרפואיים סלנקי ובאז מעמותת "רופאי חלום" הישראלית מבדרים את הפליטים האוקראינים שהגיעו למולדובה. השניים עוסקים ביומיום בעבודה בבתי חולים בישראל אך עם פרוץ המשבר הם נסעו לסייע לפליטים האוקראינים במולדובה.

לתרומות למשלחת סיוע חירום לפליטים אוקראינים במולדובה

בעמותה הסבירו את מטרת הפעילות. "צוות של ליצנים רפואיים מעמותת רופאי חלום, יצא למשימה של שבוע ימים למולדובה, ויביא טכניקות התערבות חדשניות למצבי פוסט-טראומה לילדים ומבוגרים ויפיח בילדים ואמהותיהם שנאלצו לברוח מבתיהם עקב הפלישה הרוסית לאוקראינה תקווה עם חיוך", נמסר.

"רופאי החלום מגיעים במשימה לסיוע עם אוכלוסיית הפליטים העצומה אשר מגיעה למתחמי הקליטה בקישינב ובנוסף תעלה לאזור מעבר גבול מולדובה-אוקראינה לסיוע בקבלת אלפי הפליטים", מסרו בעמותה. "רופאי החלום אשר מוכשרים במיומנויות שונות המגיעות מהניסיון העשיר בעבודה עם 32 בתי חולים וניסיון רב בפעילויות הומניטריות באזורי אסון והרס ברחבי העולם".

"רופאי חלום" היא עמותה ללא כוונת רווח המפעילה ליצנים רפואיים טיפוליים כחלק מהמערך הפרא-רפואי בבתי החולים בישראל, ומכשירה אותם לעבוד בתוך הצוותים הרב-מערכתיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully