וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקור הבום במרכז: טייס קרב שחרג ממהירות הטיסה המותרת; נקנס ב-500 שקלים

עודכן לאחרונה: 10.3.2022 / 18:01

הפיצוצים שהורגשו בין היתר בערים לוד, רמלה, תל אביב, ראשון לציון, בת ים וחולון נבעו מחריגה ממהירות הטיסה המותרת של מטוס הקרב "אדיר". מדובר צה"ל נמסר כי "מיד כשהבין הטייס שחרג, הקטין את המהירות והמשיך באימון. הנושא תוחקר והטייס טופל משמעתית"

בווידאו: המראת מטוסי F-35 מארה"ב לישראל/צילום: לוקהיד מרטין

הרעש שעליו דיווחו השבוע תושבים רבים באזור המרכז נבע מחריגה ממהירות הטיסה המותרת של מטוס הקרב "אדיר", הטייס שביצע את העבירה נקנס ב-500 שקלים. מדובר צה"ל נמסר היום (חמישי) "לאחר תחקור המקרה הובן כי הבום העל קולי נוצר מחריגה מהמהירות המותרת וכתוצאה מתנאי מזג האוויר. מיד כשהבין טייס הקרב שחרג, הקטין את המהירות והמשיך באימון. הנושא תוחקר והטייס טופל משמעתית".

הכתר החמישי- מטוסי האדיר של חיל האוויר הישראלי באיטליה. דובר צה"ל
מטוס האדיר/דובר צה"ל

תושבים ברחבי גוש דן דיווחו כי שמעו פיצוץ עז וחריג. פיקוד העורף טען כי מדובר בתרגיל של חיל האוויר, אך דובר צה"ל לא אישר מיד את הדברים ואמר כי הם נמצאים בבדיקה. בהמשך הודיע דובר צה"ל כי "לאחר בירור מדובר ככל הנראה בבומים על-קוליים הנובעים מטיסות שגרתיות בחיל האוויר. האירוע יתוחקר". הפיצוץ הורגש בערים לוד, רמלה, תל אביב, ראשון לציון, בת ים, חולון, ראש העין, אשדוד ושוהם.

"החלונות ממש זזו קדימה ואחורה", אמרה תושבת תל אביב, ותושבת נוספת דיווחה כי "הדלת רעדה כאילו מישהו שובר אותה עוד רגע". סטודנטית ברמת גן דיווחה כי ראתה שארון בכיתה רעד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully