וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשש מהפוליו: נמצאו שתי דגימות חיוביות נוספות לנגיף בירושלים

עודכן לאחרונה: 10.3.2022 / 11:30

שתי הדגימות מצטרפות לחולה הראשון שהתגלה בשבוע שעבר זה יותר מ-30 שנה. בעקבות התוצאות, משרד הבריאות מסר כי הוא מרחיב את החקירה, בדיקות הצואה באזור ירושלים ואת דיגום הביוב בירושלים ובמוקדים נוספים בארץ

בווידאו: אלרעי פרייס מעדכנת על חקירת מקרה הפוליו שהתגלה בירושלים/צילום: לע"מ

עדות לנגיף הפוליו התגלתה היום (חמישי) בשתי דגימות צואה באזור ירושלים. זאת, לאחר שילדה מהעיר נמצאה כבר חולה בנגיף, העלול לגרום לשיתוק ילדים. בעקבות התוצאות, משרד הבריאות מרחיב את החקירה, בדיקות הצואה באזור ירושלים ואת דיגום הביוב בירושלים ובמוקדים נוספים בארץ.

ממשרד הבריאות נמסר כי הוא מרחיב את החקירה, בדיקות הצואה באזור ירושלים ואת דיגום הביוב בירושלים ובמוקדים נוספים בארץ. "משרד הבריאות יעדכן בהתפתחויות ככל שיהיו". עוד נמסר כי המשרד "שב וקורא להורים לוודא כי ילדיהם מחוסנים על פי ההנחיות ולחסן את מי שטרם חוסן. מי שמחוסן - מוגן מפני תחלואה".

מתן חיסון לפוליו. יונתן זינדל, פלאש 90
שתי דגימות חיוביות נוספות/פלאש 90, יונתן זינדל

המקרה הראשון זה יותר מ-30 שנה התגלה בשבוע שעבר בקרב ילדה בת 4 מירושלים שלא התחסנה. במערכת הבריאות הביעו דאגה ממקרה ההדבקה הנדיר בפוליו, שאובחן. הנדבקת, אושפזה בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים ואובחנה עם תסמין נוירולוגי שגרם לשיתוק בחצי מהגפיים. היא הועברה לשיקום בעמותת אלין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully